پرده سینما

حجت الله ایوبی: اولویت اول من شنیدن است

پرده سینما






 

 

 

حجت‌الله ایوبی با اشاره به مهم‌ترین اولویتش در سینما گفت: مهم‌ترین اولویت من شنیدن است و من سراپا گوش هستم و امیدوارم به زودی وحدت را در سینمای ایران جشن بگیریم.

 

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در خصوص مهم‌ترین اولویت‌هایش در نخستین نشست مطبوعاتی‌اش به خبرنگاران فارس و ایلنا گفت:‌ بزرگترین اولویت من شنیدن است و سراپا گوش هستم تا اینکه همه حرف‌ها را بشنوم و با حوصله و با استفاده از خرد جمعی و تدبیر سینمای ایران را به مسیر واقعی خودش برگردانیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم سینمای ایران امروز بیش از همه بخش‌های دیگر نیاز به تدبیر دارد تا بتوانیم همراه با هم تصمیمات عاقلانه بگیریم تا سینمای ایران به جایگاه واقعی خودش برسد. ان‌شاءالله  اختلافات به حداقل برسد و به مسیری برسیم که سینمای  ایران بتواند درست حرکت کند.

ایوبی همچنین در پاسخ به این سؤال که امروز ضلع سومی هم به مدعیان سینمای ایران اضافه شده و هر سه گروه قانون را به عنوان ملاک عمل خود می‌دانند و نظرش در ارتباط با درگیری‌های  اخیر سینماگران در سینمای ایران چیست، گفت: من مطمئنم که خیلی از این درگیری‌ها، درگیری‌های سطحی و ظاهری است و ان‌شاءالله وقتی به متن برسیم و حاشیه را کنار بگذاریم به زودی وحدت در خانواده سینما را جشن خواهیم گرفت.


 تاريخ ارسال: 1392/6/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.