پرده سینما

زمان برگزاری دومین جشنواره فیلمسازان مستقل افق نو به تعویق افتاد

پرده سینما






 

 

 

زمان برگزاری دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل(افق نو) به تعویق افتاد.

 

جشنواره فیلمسازان مستقلبه گزارش سایت پرده سینما بنا به اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل، برگزاری این جشنواره که قرار بود از 12 تا 16 شهریورماه جاری درتهران برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

در این خبرعنوان شد: زمان قطعی برگزاری جشنواره فیلمسازان مستقل متعاقباً اعلام می شود.

نیاز به زمان بیشتر برای هماهنگی مهمانان خارجی جشنواره و کنفرانس فیلمسازان مستقل، استقبال فیلمسازان داخلی  و تداوم دریافت آثار و تقاضای بسیاری ازمراکز فیلمسازی برای تمدید مهلت دریافت آثار و... مهم ترین دلائل این تغییر زمان عنوان شده است.

شایان ذکر است دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل (افق نو) با موضوعاتی چون: موضوعاتی چون: جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، بیداری جهانی،  نقش لابی های در بحران کنونی آمریکا و اروپا ، قدرت و نفوذ لابی‌های در غرب ، بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا ، مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی، جنبش های ضد جنگ، اسلام هراسی و ایران هراسی، جهان مدرن و عدالت پایدار، جهانی به دور از تروریسم و سلاح های هسته ای، جریان های تکفیری و تروریستی، فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی، هالیوود،، به تصویر کشاندن شیطان، خشونت ، تروریسم در هالیوود، 11 سپتامبر و هالیوود به دبیری نادر طالب زاده در تهران برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/6/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.