پرده سینما

ساکت: فراخوان صدور کارت خبرنگاری جشنواره کودک برای خبرنگاران اعلام شد

پرده سینما






 

 

 

مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان از اعلام فراخوان صدور کارت خبرنگاری این جشنواره برای خبرنگاران اصفهان خبر داد.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سنیما سعید ساکت با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: خبرنگاران اصفهانی همواره نقش عمده‌ای در پوشش اخبار جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان داشته و دارند و سال گذشته شاهد بودیم که در همین راستا چیزی در حدود 150 خبرنگار و عکاس اصفهانی این جشنواره معظم را پوشش دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: فراخوان ثبت‌نام این خبرنگاران و عکاسان به منظور صدور کارت خبرنگاری از امروز اعلام شد و رسانه‌ها تا 28 شهریور فرصت دارند که خبرنگاران و عکاسان خود را معرفی کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد: تمامی خبرنگاران و عکاسانی که علاقه‌مند به فعالیت خبری در این جشنواره هستند باید از طرف یکی از رسانه‌های معتبر استانی یا ملی معتبر معرفی شوند و صدور کارت خبرنگاری طبق آیین‌نامه ارسالی به رسانه‌ها انجام می‌گیرد و از طرفی غیر از این به هیچ وجه این کارت اعطا نمی‌گردد.

 

بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.