پرده سینما

محمدرسول صادقی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی شد

پرده سینما






 

 

 

با حکم دکترحجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری، محمدرسول صادقی به عنوان مدیرکل روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

 

محمدرسول صادقیبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، درمتن حکم آمده است:

نظر به سوابق ارزشمندتان در حوزه هنر و رسانه، به موجب این حکم به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب می­شوید. با شناختی که از شما دارم، امیدوارم که بتوانید از طریق تعامل سازنده با رسانه ها و ایجاد ارتباط عاطفی و موثر با اهالی سینما، در ایجاد روح امید، آرامش و همدلی در جامعه پر افتخار سینمایی کشور گام­های موثری بردارید. توفیقات روز افزون تان را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند متعال خواهانم.

محمدرسول صادقی متولد 1356در شهر تهران و فارغ التحصیل رشته خبرنگاری است. او فعالیت رسانه ای خود را به عنوان روزنامه نگار از سال 1373 آغاز و در نشریات و روزنامه هایی چون: معیار، اخبار، گزارش روز، همشهری، انتخاب، جام­جم، سینما، و... به عنوان خبرنگار، منتقد، نویسنده و دبیر قلم زده و سردبیر رسانه­هایی چون: سایت ایران تئاتر، سایت رودکی و ماهنامه خانه­ی هنرمندان ایران بوده است .

او تا کنون: مدیرروابط عمومی و امور بین الملل خانه­ی هنرمندان ایران (در دو مقطع)، مدیرروابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیرروابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، و نیز مدیر روابط عمومی چندین دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جشنواره بین المللی نمایش­های آئینی- سنتی، جشنواره بین المللی نمایش­های عروسکی تهران- مبارک، جشنواره ملی تئاتر مقاومت، جشنواره ملی تئاتر خیابانی مریوان، جشنواره هنرهای اسلامی، همایش سراسری آئین­های عاشورایی، جشنواره تئاتر رضوی، جشنواره تئاتر پلیس، نخستین جشنواره فیلم پلیس و... بوده است.

وی علاوه بر این عضویت در انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، عضو هیئت موسس و رئیس هیئت مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر است؛ ضمن آنکه وی در سال­های 82 تا 84 به عنوان عضو شورای مشورتی و رسانه­ای با مرکز سیما فیلم همکاری داشته است.

در کارنامه حرفه ای صادقی مشاوره رسانه­ای و روابط عمومی چند پروژه سینمایی و تلویزیونی همچون: مجموعه های میوه ممنوعه،  اشک­ها و لبخندها ، در مسیر زاینده رود ، زمانه ، فیلم سینمایی کیفر و... دیده می شود.

او در حال حاضر نیز عضو هیئت امنای آکادمی استاد حمید سمندریان است. 


 تاريخ ارسال: 1392/6/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.