پرده سینما

آنجلینا جولی برای ساخت فیلم جدیدش به استرالیا رفت

پرده سینما






 

 

 

آنجلینا جولی در دومین تجربه کارگردانی‌اش برای ساخت فیلم شکست‌ناپذیر به سیدنی استرالیا رفت.

 

آنجلینا جولیبه گزارش ایسنا، آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود در دومین تجربه کارگردانی خود پشت دوربین فیلم شکست‌ناپذیر می‌رود.

جولی اخیراً به همراه پنج فرزند خود به استرالیا رفته تا مراحل فیلم‌برداری فیلم شکست‌ناپذیر را آغاز کند در حالی که برد پیت هم‌اکنون مشغول بازی در فیلم خشم ساخته جدید دیوید آیر درباره جنگ جهانی دوم است.

فیلم شکست‌ناپذیر اقتباسی از کتاب تحسین شده‌ی با همین نام نوشته لورا هیلبنرند در سال 2010 است و نگارش این فیلمنامه اقتباسی را برادران کوئن بر عهده داشته‌اند.

این فیلم درباره زندگی زامپرینی، ستاره دو و میدانی اهل لس‌آنجلس است که در سال 1936 در المپیک برلین به رقابت پرداخت و پس از آن در سال 1943 به جنگ رفت و هواپیمای جنگی او در اقیانوس آرام سقوط کرد و 47 روز را بدون غذا و آب با گرسنگی، کوسه‌ها و توفان دست‌وپنجه نرم کرد و در نهایت در یک جزیره ژاپنی پشت خطوط دشمن به ساحل رسید و در آنجا به عنوان اسیر جنگی برای مدت دو سال زندانی و شکنجه شد.

جک اُرکونل، بازیگر مطرح انگلیسی در فیلم جدید آنجلینا جولی در نقش زامپرینی ظاهر خواهد شد.

آنجلینا جولی در اولین تجربه کارگردانی خود فیلم در سرزمین خون و عسل را ساخت که نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی اسکار شد، اما در نهایت رقابت را فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی باخت.


 تاريخ ارسال: 1392/6/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.