پرده سینما

دکتر ایوبی: وکیل فیلم «آرگو» وکیل شیطان است!

پرده سینما






 

 

 

دکتر حجت الله ایوبی ریاست سازمان سینمایی، صبح امروز در کنفرانس خبری به مناسبت بازگشایی خانه سینمای ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری وکیل فرانسوی فیلم آرگو را وکیل شیطان خواند!

 

دکتر ایوبیبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما دکتر ایوبی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری با مضمون اینکه آیا شما با وکیلی که شمقدری برای شکایت از فیلم آرگو گرفته است همکاری می کنید یا نه؟ پاسخ داد: من این وکیل فرانسوی را خوب می شناسم و از سوابق وی آگاهم. ایشان با ما قراردادی ندارد اما اگر قراردادی هم داشت قطعاً لغو می کردم البته من اینجا نمی خواهم از سوابق ایشان صحبت کنم و ایشان را معرفی کنم اما همین را بگویم گه ایشان به همراه تعداد دیگری از وکلا در اروپا به وکلای شیطان معروف هستند و وکیل های بیکاری هستند که در دادگاه های کوچک فعالیت می کنند.

وکیل فیلم آرگو  وکیل شیطان است و در شان جمهوری اسلامی نیست که با چنین افرادی همکاری گند زیرا این گروه از وکلا بررسی کمی کنند و فقط سراغ کشورهایی می روند که هیچ فردی نمی خواهد وکالت آنها را بپذیرد در ثانی این که ما یک وکیل فرانسوی بگیریم و از یک فیلم آمریکایی در دادگاهی فرانسوی شکایت کنیم و بعد حتی حکم نیز به نفع ما باشد چه سودی عاید ما می شود. اصل راه اندازی این پرونده درست نیست و دستگاه های نظارتی ما نیز با این پرونده مخالف بودند.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما پیش از این و در دوران شمقدری با هزینه های بسیار گزافی از ایزابل کوتان پیر دعوت شده بود تا به عنوان وکیل ایران از فیلم آرگو در سطح بین الملل شکایت کند!


 تاريخ ارسال: 1392/6/21
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>محمد باقرآبادی :

من کاملا با نظر جناب آقای ایوبی موافق هستم ، و هیاهوی زیاد برای هیچ بوده ، سینمای ما از این حرکت های شعاری راه به جایی نمی برد و به جای رفتن به سوی این حرکت های شعاری با زبان تصویر که زبان سینماست بایستی پاسخ آنان را داد ، به قول جناب ایوبی چه فایده از این حرکات شعارگونه

4+0-

پنجشنبه 21 شهريور 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.