پرده سینما

نمایندگان برزیل و اسلواکی در اسکار ۲۰۱۴معرفی شدند

پرده سینما




 

 

 



سینمای برزیل و اسلواکی نمایندگان خود را برای حضور در بخش بهترین فیلم خارجی اسکار 2014 معرفی کردند.

 

جایزه اسکاربه گزارش ایسنا، در فاصله کمتر از دو هفته تا پایان مهلت معرفی فیلم‌ها به آکادمی اسکار برای حضور در بخش بهترین فیلم خارجی، کشورهای برزیل و اسلواکی نیز فیلم‌های خود را به آکادمی فرستادند.

وزارت فرهنگ برزیل اعلام کرد، فیلم صداهای مجاور ساخته کلبر مندونکا نماینده این کشور در رقابت برای کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی خواهد بود.

فیلم صداهای مجاور به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های آمریکایی لاتین در سال جاری تا کنون جوایز فراوانی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره ریودوژانیرو و سائوپائولو و همچنین جایزه فیپرشی جشنواره فیلم روتردام در سال 2012 را از آن خود کرده است و از سوی نشریه نیویورک تایمز به عنوان 10 فیلم برتر سال 2012 انتخاب شد.

آکادمی فیلم و تلویزیون اسلواکی نیز فیلم تاتل سگم به کارگردانی میرا خودنی را به عنوان نماینده خود در رقابت‌های اسکار 2014 معرفی کرد. این فیلم به عنوان دومین ساخته بلند فورنی روایتگر داستان یک جوان نژادپرست است که به حقیقتی تلخ پی می‌برد.

تا کنون 39 کشور فیلم‌های خود را برای حضور در بخش بهترین فیلم خارجی هشتاد و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی کرده‌اند که هنوز با رکورد 71 فیلم ارسالی در سال گذشته فاصله فراوانی دارد.

مراسم هشتادوششمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز دوم مارس 2014 (11 اسفند) در سالن دالبی تئاتر شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1392/6/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.