پرده سینما

آخرین روند برگزاری مجمع عمومی خانه‌ سینما به روایت نماینده سازمان سینمایی

پرده سینما









در آستانه‌ 15 مهر ماه و برگزاری مجمع عمومی خانه‌ سینما، آخرین روند برگزاری این مجمع را از نماینده سازمان سینمایی در خانه‌ سینما پرس‌وجو کردیم.

 

خانه سینمامحمد حیدری در پاسخ ایسنا، درباره‌ آخرین وضعیت برگزاری مجمع عمومی 15 مهر ماه با تاکید بر اینکه مجمع عمومی برگزار خواهد شد، ادامه داد: رایزنی‌های در این مدت انجام شد و جلساتی با صنوف، هیئت مدیره‌ خانه‌ سینما و سایر هنرمندان داشتیم و روز دوشنبه 15 مهر ماه طبق توافقات قبلی، اساسنامه‌ خانه‌ سینما قرار است در مجمع عمومی تصویب شود.

وی تصریح کرد: همان‌طور که بازگشایی خانه‌ی سینما به روال قانونی انجام شده در ادامه نیز تمامی موارد به روال قانونی سپری می‌شود.

حیدری درباره‌ جلسات اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس با ریاست سازمان سینمایی هم توضیح داد: دو جلسه برگزار شده، در یک جلسه آقایان جنتی و ایوبی به کمیسیون فرهنگی مجلس رفتند و درباره‌ روند بازگشایی خانه‌ سینما توضیحاتی دادند. در آن جلسه کاملاً مشخص شد همان‌طور که آقای جنتی در حاشیه‌ جلسه‌ هیئت دولت گفتند، این بازگشایی قانونی انجام شده است.

وی همچنین گفت: در جلسه‌ دیگری هم اعضای کمیسیون فرهنگی به سازمان سینمایی آمدند و توضیحاتی مطرح شد. سرانجام هم قرار شد طبق روال قانونی که تاکنون در بازگشایی خانه‌ سینما پیش رفته است، مسائل ادامه پیدا کند و مجمع عمومی 15 مهر ماه برگزار شود.

نماینده سازمان سینمایی در خانه‌ سینما در پاسخ به اینکه در جلسه‌ اخیر کمیسیون فرهنگی در سازمان سینمایی به تفاهم جدیدی رسیده‌اند گفت: تفاهمی صورت گرفت و قرار است در مجمع عمومی خانه‌ی سینما مطرح شود تا به تصویب برسد. البته نکته‌ خاصی خارج از روندی که قرار است سپری شود، نیست.

او جزییات تفاهم انجام شده را به زمان برگزاری مجمع عمومی خانه‌ی سینما (15 مهر ماه) موکول کرد.

محمد حیدری در پایان تاکید کرد: ما تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا بدون کمترین تنش، مجمع عمومی آتی خانه‌ سینما برگزار شود تا پس از آن طبق یک روال همیشگی امور صنفی به دست اهالی سینما سپرده شود.

محمد حیدری از چند هفته‌ قبل به عنوان نماینده‌ی سازمان سینمایی در خانه‌ سینما تا برگزاری مجمع عمومی 15 مهر ماه از حجت‌الله ایوبی حکم گرفت.


 تاريخ ارسال: 1392/7/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.