پرده سینما

اولین پوستر فیلم جدید نیکول کیدمن منتشر شد

پرده سینما









 

درام کارگر راه‌آهن به کارگردانی جاناتان تپلیتسی 3 ژانویه 2014 در بریتانیا اکران می‌شود.

 

پوستر فیلم کارگر راه آهنبه گزارش خبرآنلاین، این فیلم بر مبنای زندگی‌نامه شخصی اریک لوماکس ساخته شده که درباره تجربیات هولناک او به عنوان یک زندانی ژاپنی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم و آشتی او با یکی از اسیرکننده‌هایش است.

کالین فیرث در کارگر راه‌آهن (The Railway Man) نقش لوماکس را بازی می‌کند.

نیکول کیدمن به نقش پتی همسر لوماکس ظاهر می‌شود که نقش مهمی در مقابله او با خسارت روانی ناشی از هراس‌های دوران جنگ داشت و کاری کرد او 30 سال بعد با یکی از شکنجه‌گران خود که یک افسر ژاپنی بود، روبرو شود.

جرمی اروین (اسب کارزار) نقش لوماکس جوان را در صحنه‌های جنگ جهانی دوم بازی می‌کند. هیرویوکی سانادا، استلان اسکارسگارد و تانرو ایشیدا دیگر بازیگران کارگر راه‌آهن هستند. 

نقش کیدمن در این فیلم را ابتدا قرار بود ریچل وایس بازی کند، اما او به خاطر فیلمبرداری صحنه‌های اضافه‌شده دو فیلم میراث بورن و آز بزرگ و قدرتمند ناچار شد این پروژه را رها کند.

کارگر راه‌آهن تولید مشترک بریتانیا و استرالیا است و با حمایت شرکت لاینزگیت اینترنشنال ساخته خواهد شد. فیلمنامه را اندی پاترسن با همکاری فرانک کاترل بویس نوشته است.

کیدمن که متولد استرالیاست، سال 2002 برای فیلم ساعت‌ها برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد و برای فیلم‌های مولن روژ و حفره خرگوش (مخمصه) هم نامزد اسکار بوده است. فیرث سال 2011 برای فیلم گفتار پادشاه اسکار بهترین بازیگر مرد را برد و برای فیلم یک مرد مجرد هم نامزد اسکار بود.

کارگر راه‌آهن سپتامبر پیش در جشنواره‌های تورنتو و سن سباستین نمایش داده شد.


 تاريخ ارسال: 1392/7/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.