پرده سینما

توحیدی جزئیات جدیدی از مجمع عمومی پانزدهم مهر ماه را اعلام کرد

پرده سینما









فرهاد توحیدی (عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه سینما) اعلام کرد: خبرنگاران قبل و بعداز برگزاری مجمع عمومی ۱۵ مهرماه می‌توانند در خانه سینما حضور داشته باشند.

 

توحیدیفرهاد توحیدی در گفتگو با ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: روند برگزاری مجمع عمومی خانه سینما به خوبی پیش می‌رود و روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۷ مجمع عمومی خانه سینما در ساختمان شماره ۱ تالار سیف الله داد برگزار می‌شود. اما زمان پایان یافتن مجمع با توجه به بحث‌هایی که شکل خواهد گرفت؛ قابل پیش بینی نیست.

وی درباره نحوه حضور خبرنگاران گفت: خبرنگاران می‌توانند قبل از برگزاری جلسه و بعد از پایان آن در سالن سیف الله داد حضور داشته باشند و در حین برگزاری در سالن انتظار سالن سینما ما می‌توانیم پذیرای آن‌ها باشیم اما براساس قانون برگزاری مجمع فقط با حضور نمایندگان صنوف است.

وی درباره صنوفی که می‌توانند در این مجمع شرکت کنند، گفت: اصنافی که قبلاً عضو خانه سینما بودند می‌توانند در این مجمع شرکت کنند. همچنین اصنافی که عضو خانه سینما بودند اما بعد رفتند و مراحل ثبت اساسنامه در ارشاد را طی کرده‌اند ولی همچنان عضو خانه سینما هستند می‌توانند در این مجمع شرکت کنند. در مجمع عمومی از هر صنف ۲ نفر به عنوان نماینده شرکت می‌کنند که ۱ نفر حق رای خواهد داشت.

وی درباره سخنان شب گذشته علیرضا داودنژاد در برنامه ۷ گفت: مسائل درون صنفی و اینکه هر صنفی چه نمایندگی معرفی می‌کند به خود اعضاء صنف ارتباط دارد. آنچه که مشخص است این است که شورای عالی تهیه کنندگان به عنوان نماینده می‌تواند ۲ نفر را معرفی کند.

وی درباره حضور هیئت مدیره فعلی در انتخابات گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم اکثریت اعضاء فعلی هیئت مدیره خانه سینما قصد نامزدی ندارند و حتی محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل فعلی خانه سینما نیز قصد ادامه فعالیت در این سمت را ندارد.

توحیدی درباره دستور جلسه این مجمع گفت: بررسی اساسنامه جدید خانه سینما، انتخاب هیئت مدیره و طرح درخواست پذیرش صنوف جدید دستور جلسه این مجمع است.

قرار است محمد حیدری به عنوان ناظر سازمان سینمایی در این مجمع شرکت کند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.