پرده سینما

رضا میرکریمی فعلا در شورای پروانه نمایش می‌ماند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیدرضا میرکریمیرضا میرکریمی کارگردان سینمای ایران تا دو، سه ماه آینده در شورای پروانه نمایش می‌ماند.

گفته می‌شود این کارگردان که این روز‌ها مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش امروز است، فعلا با سازمان سینمایی توافق کرده تا معرفی جایگزین در شورای پروانه نمایش بماند.

رضا میرکریمی در نیمه دوم سال نیز قرار است، پیش‌تولید شهید همت را آغاز کند و مشغول آن فیلم خواهد شد.

طی دو هفتهٔ اخیر، طی یک خبر رسمی از سوی سازمان سینمایی، اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی منصوب شدند، اما به فاصلهٔ چند روز از این خبر رضا میرکریمی در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد به ایوبی اعلام کرده است، ترجیحش این است که از این شورا کناره‌گیری کند.

او گفته بود: «درباره عضویتم در شورای پروانه نمایش به محض طرح موضوع، کمی غافلگیر شدم. در این زمینه تماسی با دکتر ایوبی داشتم و ضمن تشکر از حُسن نظر و اعتماد ایشان و جناب وزیر با توجه به حضور سه کارگردان در میان اعضاء این شورای محترم و ضرورت حضور یک تهیه کننده در ترکیب آن، آمادگی خود را جهت کناره گیری به نفع اصلاح این موضوع اعلام داشتم.»

شهاب مرادی دیگر عضو معرفی‌شده شورای پروانه نمایش در نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، استعفایش را از این شورا اعلام کرده است.

 

اوایل مهرماه طی یک خبر رسمی اعلام شد که با حکم علی جنتی و بنا به پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی، سید حسن خامنه‌ای، دکتر حسین کرمی، دکتر محمدباقر قهرمانی، سیدرضا می‌رکریمی، سیداحمدرضا دستغیب، حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، مجید رضابالا، سیدضیاءالدین دری و محمدحسین لطیفی به عنوان اعضای جدید شورای بازبینی فیلم‌های سینمایی منصوب شدند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.