پرده سینما

نامه سرگشاده هیئت مدیره خانه سینما به اهالی سینما

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیات مدیره خانه سینما خطاب به همکاران صنفی‌شان نامه سرگشاده‌ای را منتشر کردند.

 

خانه سینمابه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و بنا به اعلام روابط عمومی خانه سینما،  در این نامه‌ آمده است:

«سینمای ایران چهار سال دشوار و پر از سوءتفاهم را پشت سر گذاشته است. دورانی که آکنده از سوء تدبیر مدیریت دولتی سینما بود. مواجهه با بزرگ‌ترین سوء تدبیر مدیریتهای دولتی سینمایی در طول سالهای پس از انقلاب، یعنی اعلام تعطیلی خانه سینما با پایمردی جمع کثیری از خانواده بزرگ سینمای کشورمان و خانه سینما ممکن شد.

اینک که خانه سینما با معاضدت مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید فعالیت مجدد خود را از سرگرفته است. عمل به توصیه مؤکد مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۵ مهر مبنی بر برگزاری مجامع عمومی اصناف تا پایان آذر ماه سال جاری یقیناً نشانگر بلوغ و پویایی صنفی خواهد بود.

بنابراین ازکلیه همکاران، چه آنانکه درطول دوسال اخیر ذره‌ای ازخانه خود فاصله نگرفته و درحراست از آن از چیزی فروگذار نکردند و چه آنانکه به هردلیل اعم از داشتن شبهه غیرقانونی بودن فعالیت صنف خود و یا برخی تسویه حساب‌های شخصی و یا بی‌انگیزگی رویه دوری از خانه سینما را پیش گرفتند، درخواست می‌کنیم فصل جدید تعاملات صنف با دولت را بیش از پیش در نظر گرفته و برای ایجاد همدلی هرچه بیشتر در مجامع عمومی اصناف خود حضور فعالانه داشته باشند.

پر واضح است نتایج برگزاری مجامع عمومی که بایستی دریک دوره فشرده برپا شود، وقتی برپایه حضور اکثریت اعضای هرصنف باشد و البته بسیار موثر در سرنوشت فعالیت‌های هرصنف و به تبع آن خانه سینما است؛ لیکن آنچه مطلوب آحاد سینماگران است دست‌یابی به آرامشی است که مدت‌ها از سینمای ایران سلب شده و درحال حاضر زمینه برقراری آن تا حدی ایجاد شده است، پس برهمه خانواده سینمای کشورمان فرض است در ایجاد وفاق و همدلی بیشتر تلاش کنند.»


 تاريخ ارسال: 1392/7/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.