پرده سینما

دی کاپریو با اقتباس از یک رمان جنایی فیلم می‌سازد

پرده سینما






 

 

 

لئوناردو دی کاپریو اقتباسی سینمایی از یک رمان جنایی به نام خون روی برف را تهیه خواهد کرد.

 

دی کاپریوبه گزارش مهر به نقل از ورایتی، لئوناردو دی کاپریو بازیگر و تهیه‌کننده 38 ساله آمریکایی در حال خریداری حق ساخت فیلم بر اساس رمانی به نام خون روی برف نوشته جو نسبو نویسنده نروژی است. دی کاپریو به غیر از تهیه‌کنندگی، ممکن است در این نسخه سینمایی نقشی را نیز به عهده بگیرد.

نقش اصلی این فیلم شخصیت قاتلی مزدور است که بنا به خواست رییس‌اش می خواهد همسر او را بکشد اما مشکل این است که وی قادر به کشتن این زن نیست چون از او خوشش آمده است.

هر چند رسماً اعلام نشده اما گفته می شود کمپانی برادران وارنر امتیاز ساخت فیلمی با اقتباس از این رمان را به قیمت 500 هزار دلار تا دو میلیون دلار خریداری کرده است.

کمپانی برادران وارنر مسئول مذاکره برای خرید حق تصویری این کتاب است و شرکت اپین وی متعلق به لئوناردو دی کاپریو، تهیه کننده اصلی این فیلم خواهد بود.

هنوز کارگردانی برای ساخت این فیلم اقتباسی در نظر گرفته نشده و تهیه کنندگان در حال حاضر به دنبال استخدام یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه هستند.

رمان جنایی خون روی برف قرار است بهار سال آینده به بازار عرضه شود. این رمان توسط جو نسبو نویسنده نروژی داستان های جنایی نوشته شده است.

همچنین قسمت دوم این کتاب نیز در سال 2015 منتشر خواهد شد.

جو نسبو پیش از این به دلیل خلق شخصیت هری هول در مجموعه داستان های جنایی شناخته شده بود. از دیگر آثار نسبو می توان به رمان های آدم برفی، شبح و پلیس از دیگر قسمت‌های مجموعه هری هول نام برد. آمار فروش کتاب های جو نسبو بیش از بیست میلیون نسخه برآورد شده و آثارش به 40 زبان ترجمه شده اند.

او کارش را با نوشتن مجموعه هری هول در سال 1997 آغاز کرد. اولین کتاب از این مجموعه با عنوان مرد خفاشی منتشر شد و تاکنون چند فیلم با اقتباس از این مجموعه ساخته شده است.

مارتین اسکورسیزی نیز چندی پیش یکی از رمان های جو نسبو را در فهرست فیلم هایی که در دست ساخت دارد، قرار داد.

آخرین فیلم لئوناردو دی کاپریو با نام گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در اوایل سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

دی کاپریو سال پرکاری را پیش رو دارد و چندی پیش اعلام شد در فیلم شاه هرالد درباره پادشاهی از قرن یازدهم، که از محصولات کمپانی برادران وانر است و برمبنای فیلمنامه مارک ال.اسمیت ساخته می شود، بازی می کند.

او برای بازی در فیلم بعدی بن افلک با عنون در شب زندگی کن هم قرارداد امضا کرده و از او برای بازی در فیلم راسپوتین هم نام برده شده است.

بازی دی کاپریو که اخیراً با نقش گتسبی بزرگ بر پرده های سینماها راه یافت، با تحسین منتقدان روبه رو شد.


 تاريخ ارسال: 1392/7/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.