پرده سینما

جرج کلونی در یک درام خانودگی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین هم‌كاری مشترك جرج كلونی با الكساندر پاین

 

جرج کلونیالكساندر پاین فیلمساز مستقل و غیر متعارف سینما برای فیلم تازه‌اش از جرج كلونی در نقش اصلی كمك می‌گیرد. درام خانوادگی جدید این فیلمساز نوادگان پس‌زمینه‌ای اجتماعی دارد و در هاوایی جلوی دوربین می‌رود. جرج كلونی در كنار بازی در فیلم‌های عامه پسند، بازیگر تعدادی از محصولات مستقل سینمایی هم بوده است. پاین علت انتخاب وی برای ایفای نقش اصلی فیلم تازه‌اش، تلاش برای جذب تماشاچی بیشتر برای فیلمش اعلام كرده است.

در این فیلم، كلونی نقش مرد خانواده‌ای را بازی می‌كند كه دو دختر دارد. زمانی كه همسر او در جریان یك حادثه دریایی مجروح و راهی بیمارستان می‌شود، وی باید سرپرستی و مراقبت از دخترانش را به عهده بگیرد. در این ایام، كاراكتر كلونی متوجه می‌شود اطلاعات زیادی درباره فرزندانش ندارد و باید تلاش كند تا رابطه‌ای منطقی و نزدیك با آنها برقرار كند. بقیه بازیگران نوادگان را گروهی از هنرمندان نه چندان آشنای سینمای مستقل تشكیل می‌دهند.

شركت «فوكس سرچلایت» تهیه كننده فیلم است و كلید فیلمبرداری آن تا یكی دو هفته دیگر زده می‌شود. پاین قبلاً فیلم راه‌های میان‌بر را كارگردانی كرد كه مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت و نامزد چند جایزه اسكار نیز شد. نوادگان اولین همكاری او با جرج كلونی است.

كلونی قبل از این هم با فیلمسازان مستقل و غیر متعارف سینما كار كرده است. او ماه گذشته برای فیلم مستقل بالا در آسمان نامزد دریافت جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد سال بود.

این بازیگر كه علاقه زیادی به محصولات مستقل سینمایی دارد، سه سال قبل درام ضد دیكتاتوری شب بخیر و خوش باشی را كارگردانی كرد. منتقدان سینمایی كار وی در مقام یك فیلمساز را تحسین كردند.

این درحالی است كه كلونی بازیگر تعدادی از فیلم‌های پر فروش و پرهزینه سینمایی نیز بوده است

وی جزو معدود بازیگران سرشناس هالیوودی است كه به طور همزمان با هر دو ژانر سینمای مستقل و عامه پسند همكاری نزدیك دارد.

 

منبع: فارس


 تاريخ ارسال: 1388/12/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.