پرده سینما

شورای صنفی نمایش فیلم در خانه سینما تشکیل می شود

پرده سینما






 

 

 

رییس هیئت مدیره خانه سینما از تشکیل شورای صنفی نمایش فیلم با حضور نمایندگان اصناف این نهاد صنفی در پایان سال 92 خبر داد.

 

فرهاد توحیدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آیین نامه شورای صنفی نمایش فیلم در پایان هر سال تنظیم می شود و اعضای آن مشخص می شوند، بنابراین بطور طبیعی امسال نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

وی با یادآوری اینکه پس از تنظیم آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش فیلم، این شورا بار دیگر در خانه سینما برپا خواهد شود، ادامه داد: آیین نامه این شورا در پایان سال جاری مورد بررسی قرار می گیرد و اگر قرار باشد تغییراتی در آن اعمال شود این مهم اتفاق خواهد افتاد و در غیر اینصورت با آیین نامه کنونی این شورا در خانه سینما تشکیل خواهد شد.

رییس هیئت مدیره خانه سینما تاکید کرد: آیین نامه نهایی شورای صنفی برای سال 93 بستگی به نظر اعضای این شورا و نمایندگان تشکل های ذینفع دارد.

توحیدی گفت: کارگردانان، تهیه کنندگان و سینماداران در شورای صنفی نمایش فیلم درباره آیین نامه این شورا در آخر سال تصمیم خواهند گرفت.

وی ادامه داد: اعضای جدید شورای صنفی نمایش فیلم، نمایندگان اصناف حاضر در خانه سینما هستند و بطور سنتی نمایندگان تهیه کنندگان، کانون کارگردانان و سینماداران در شورای صنفی نمایش فیلم عضویت دارند.

شورای صنفی نمایش فیلم پیش از دوره مدیریت رییس سابق سازمان سینمایی در خانه سینما برگزار می شد و نمایندگان تهیه کنندگان، کانون کارگردانان و سینماداران در این شورا حاضر می شدند اما با حضور جواد شمقدری در سازمان سینمایی و تشکیل صنف واحد تهیه کنندگان سینما، شورای صنفی نمایش نیز از خانه سینما خارج و با حضور نمایندگان جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما تشکیل شد.

وظیفه شورای صنفی نمایش فیلم ثبت قرارداد نمایش آثار سینمایی است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.