پرده سینما

تلاش تام کروز برای بازگرداندن جک نیکلسون به دنیای بازیگری

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جک نیکلسونتام کروز ستاره هالیوودی در تلاش است جک نیکلسون بازیگر کهنه‌کار آمریکایی را به دنیای سینما بازگرداند و پس از 11 سال باز هم با او همبازی شود.

به گزارش مهر به نقل از سینمابلِند، تام کروز بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در تلاش است که جک نیکلسون را برای بازی در یک فیلم کمدی متقاعد کند.

این فیلم که رییس جمهور نام دارد درباره یک مأمور مخفی بسیار منظم و جدی (با بازی تام کروز) است که ماموریت دارد از جان رییس جمهور سابق آمریکا محافظت کند. این رییس‌جمهوری سابق که البته معاون رییس جمهور بوده و پس از مرگ او به مقام ریاست جمهوری رسیده، مشکلات زیادی دارد. اکنون رییس‌جمهور سابق از طرف خلافکاران تهدید شده و جان او در خطر است و این دو باید از دست خلافکارها فرار کنند.

دوگ لیمان کارگردانی فیلم‌هایی همچون آقا و خانم اسمیت و هویت بورن، کارگردانی فیلم رییس جمهور را برعهده گرفته ست اما در عین حال همه چیز به جک نیکلسون بستگی دارد.

نیکلسون 76 ساله که در فیلم هایی همچون پرواز بر فراز آشیانه فاخته، درباره اشمیت و البته بازی در نقش معروف "جوکر" (آدم شرور فیلم‌ بتمن) نقش‌آفرینی کرده، از سال 2010 میلادی و پس از فیلم تو چطور می دانی دیگر در هیچ فیلمی ظاهر نشده است.

فیلم رییس جمهور قرار بود در سال 2010 میلادی ساخته شود اما بنا به دلایلی این پروژه متوقف شد. اکنون تام کروز که در سال 1992 و در فیلم چند مرد خوب با جک نیکلسون همبازی بوده، اکنون در تلاش است تا نیکلسون را با دنیای بازیگری آشتی دهد. نیکلسون اما تا کنون بازی در نقش رییس جمهور را نپذیرفته، ولی گفته است که فیلمنامه را می خواند.

به گفته تام کروز، ساخت فیلم رییس جمهور به حضور یا عدم حضور جک نیکلسون بستگی دارد.

 

جک نیکلسون رکورددار بیشترین نامزدی در آکادمی اسکار است. او در دهه های 1970،  90،80 و دهه 2000، نامزد دریافت جایزه اسکار شده و تا کنون سه بار اسکار را به خانه برده است.


 تاريخ ارسال: 1392/9/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.