پرده سینما

دو کتاب «صدا» و «تحلیل فیلم» توسط انجمن سینمای جوانان ایران منتشر شد

پرده سینما






 

 

 

آماده سازی دو منبع کمک آموزشی برای دروس صدا و تحلیل فیلم  توسط معاونت آموزشی و فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران  انجام شد.

 

 به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از معاونت آموزشی و فرهنگی انجمن ، پس از مرحله طراحی آموزشی دروس دوره فیلمسازی به منظور یکسان سازی در نظام آموزشی فیلمسازی کشور ، متناسب با طرح دروس شناخت صدا و اصول صدابرداری و تحلیل فیلم که در ترم چهارم دوره فیلمسازی ارائه می گردد، با همکاری اساتید انجمن  دکتر احمد الستی و  مجید مصباح ، اقدام به آماده سازی دو جزوه کمک آموزشی نموده است.

معاونت آموزشی و فرهنگی انجمن با اعلام این خبر آورده است: در بخش صدا و صدابرداری، سالهاست که در کشور ما کتابی منتشر نگردیده و کتاب های موجود نیز اغلب به صورت ترجمه شده می باشد که بیشتر برای افرادی که  زمینه های علمی بالا در رشته های الکترونیک و الکترو آکوستیک و فیزیک صدا را دارند قابل استفاده می باشد و همچنین با توجه به ورود دانش دیجیتال در همه امور از جمله مهندسی صدا و صدابرداری ، تولید یک منبع آموزشی که با توجه به شرایط کشور عزیزمان ، بتواند با بیانی ساده بخشهایی از حرفه صدابرداری را تبیین کند، ضروری می نمود ، لذا این منبع در شش فصل آموزشی، تهیه و قرارست به صورت کتاب در اختیار هنرجویان سراسر کشور قرار گیرد.

همچنین در بخش، تحلیل فیلم، که جزء دروس نیمه حضوری انجمن می باشد با همکاری استاد،  دکتر احمد الستی کتابچه ای  با عنوان گذری بر تحلیل فیلم کوتاه  برای هنرجویان ترم چهارم فیلمسازی آماده گردیده است . این کتابچه حاصل برگزاری یکی از کارگاههای آموزشی انجمن در دفتر بیرجند می باشد که توسط دکتر الستی تکمیل شده است.

شایان ذکر است چندی قبل کتاب مدیریت تولید تالیف دکتر پاسدار توسط انجمن سینمای جوانان ایران منتشر شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/9/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.