پرده سینما

انجمن منتقدین فیلم لس‌آنجلس بهترین‌های ۲۰۱۳ را معرفی کرد

پرده سینما






 

 

 

دو فیلم جاذبه و او مشترکاً عنوان بهترین فیلم سال را از انجمن منتقدین فیلم لس‌آنجلس را کسب کردند.

 

نمایی از فیلم جاذبهبه گزارش ایسنا، با آغاز فصل جوایز هالیوود، سی‌ونهمین دوره جوایز انجمن منتقدین لس‌آنجلس نیز اقدام به معرفی برترین‌های سینمای جهان در سال 2013 کرد که در بخش بهترین فیلم، جاذبه به کارگردانی آلفونسو کواران و او ساخته اسپایک جونز مشترکاً بهترین فیلم سال شدند.

جایزه بهترین کارگردانی به آلفونسو کواران برای فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز جاذبه رسید.

فیلم برنده نخل طلای آبی گرمترین رنگ است ساخته عبدالطیف کشیش که ناکام بزرگ جوایز فیلم اروپا بود، از سوی انجمن منتقدین فیلم لس‌آنجلس به عنوان بهترین فیلم خارجی سال معرفی شد.

بروس درن برای نقش‌آفرینی در فیلم بزاسکا ساخته السکاندر پاین و کیت بلانشت برای بازی درخشان در یاسمن غمگین جدیدترین ساخته وودی آلن به ترتیب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن شناخته شدند.

استفن فاربر، رییس انجمن منتقدین فیلم لس‌آنجلس اعلام کرد:امسال یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌ها را در اعطای جوایز شاهد بودیم و آثار برگزیده معمولاً با اختلاف یک یا دو رای از فیلم‌های دیگر در صدر قرار گرفتند که این امر حاکی از حضور فیلم‌های قدرتمند آمریکایی‌، مستقل و خارجی است.

در دیگر بخش‌های جوایز فیلم انجمن منتقدین لس‌آنجلس جیمز فرانکو به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و لیپیتا نایونگ، بازیگر فیلم دوازده سال بردگی عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کردند.

ریچادر لینکسلیتر، جولی دلپی و اتان هاوک»نیز به صورت مشترک برای نگارش فیلمنامه قبل از نیمه‌شب عنوان بهترین فیلمنامه را کسب کردند.


 تاريخ ارسال: 1392/9/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.