پرده سینما

درخواست ۱۸۰ میلیون تومانی حامد بهداد برای ۳ روز بازی در یک فیلم

پرده سینما






 

 

 

درخواست ۱۸۰ میلیونی حامد بهداد برای ۳ روز بازی در فیلم سینمایی سِفر کیمیا واکنش راست‌گفتار را به دنبال داشت.

 

حامد بهدادکاظم راست گفتار کارگردان فیلم سینمایی سِفر کیمیا در گفت و گو با فارس گفت: از آنجایی که الان در ترافیک تولید فیلم ها برای رسیدن به جشنواره فجر به سر می بریم و تجهیزات فیلمبرداری محدود و پرهزینه است ترجیح دادیم فیلمبرداری را به بعد از جشنواره موکول کنیم.

وی افزود: همچنین در آن زمان بازیگران هم با این همه تقاضای بازی رو به رو نیستند و شاید قیمت های معقول تری ارائه دهند.

وی تاکید کرد: مثلا وقتی بازیگری مثل حامد بهداد برای 3روز بازی در فیلم ما تقاضای دستمزد 180میلیون تومانی دارد پس پیشکسوتان و صاحب نظران باید چقدر بگیرند و اگر واقعاً همه اینقدر حقوق بگیرند در کدام سینما ها باید این فیلم را اکران کرد که فقط یک میلیارد بازگشت سرمایه برای دستمزد عوامل داشته باشد.

راست گفتار خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این درخواست ها ناشی از اقتصاد بیمار صنعت سینمای ما و نا به سامانی نظارت حقوقی بر این سینماست وگرنه شخصی با ابعاد کیفیتی حامد بهداد با اثبات انسان کامل بودنش هم فقط 150میلیون تومان دیه می گیرد و این تقاضای قیمت برای بازی به هیچ وجه معقول نیست.

راست گفتار تشریح کرد:‌متاسفانه در حال حاضر به دلیل تقاضای کاذب فیلم ها قیمت دستمزدهای بازیگران نامعقول شده و این از اخلاق حرفه ای دور است که آنها به دلیل کسب در آمدهای شخصی به بدنه و اقتصاد سینما لطمه بزنند و گردش مالی و بازگشت سرمایه را دچار مشکل کنند.

بنابر این گزارش  سِفر کیمیا که به اشتباه سَفَر کیمیا خوانده می شود مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و قرار بود بین 15 تا 20 آبان ماه کلید بخورد.

سِفر کیمیا تعریفی از مسایل انسانی در بستری اجتماعی است که همچنان با تم طنزگونه بیان می شود و در آن 12کاراکتر با رنج سنی 25 تا 30 سال که اکثریت آن را آقایان تشکیل می دهند روایت می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/9/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.