پرده سینما

مقصر تصادف مرگبار پل واکر بازیگر هالیوودی مشخص شد

پرده سینما








پل واکرپل واکر بازیگر فقید فیلم سریع و خشن 7 و دوست اش که در سانحه اتومبیل جان باختند، در وقوع این سانحه نقشی نداشتند و سرعت بالا عامل تصادف اعلام شد.

به گزارش مهر به نقل از ای.بی.سی نیوز، دادگاهی در لس آنجلس که درباره چگونگی وقوع این سانحه تحقیق می کرد اعلام کرد پل واکر و دوست همراهش راجر روداس که راننده اتومبیل بود هیچیک نه الکل مصرف کرده بودند و نه نشانه ماده مخدری در خونشان دیده شده است. به این ترتیب دادگاه اعلام کرد این سانحه صرفا به دلیل مشکلی که برای اتومبیل ایجاد شد به وقوع پیوست.

این دو 30 نوامبر کشته شدند و پورشه سرخ رنگی که این دو نفر سرنشین آن بودند، طبق گزارش دادگاه که دیروز جمعه منتشر شد، سرعت نامطمئنی داشت. بر مبنای نتایج این تحقیق کارشناسانه، پورشه کاررا جی‌تی 2005 پیش از وقوع سانحه با سرعت تقریبا بیش از 100 مایل در ساعت در حال حرکت بوده و بر اثر تصادف تقریبا به دو نیم شده است. این گزارش اشاره می‌کند که روداس که راننده بود، کنترل اتومبیل را به دلیل نامشخصی از دست داد و اتومبیل به لبه پیاده‌رو و بعد به یک درخت و تیر چراغ برق برخورد کرد، بعد به دور خود چرخید و سپس به یک درخت دیگر برخورد کرد و آتش گرفت و شعله‌ور شد.

واکر 40 ساله و روداس 38 ساله بودند و پس از این که واکر از یک برنامه خیریه بیرون می آمد، با این اتومبیل اسپورت در حال ماشین سواری در سانتا کلاریتا بودند. پیش از این گفته شده بود که این دو به دلیل جراحات حاصل از شدت تصادف کشته شده بودند، اما این گزارش اعلام کرد علت مرگ واکر هر چند دچار شکستگی‌های متعدد شده بود، بیشتر بر اثر سوختگی حاصل از آتش سوزی بوده و هر دو بلافاصله کشته شدند. در این گزارش ذکر شده سنگ و باقی مانده های جاده ای دلیل تصادف نبوده‌اند. پلیس نیز اعلام کرده که کمتر مشاهده شده که پورشه‌ای به دو نیم بشود.

به دنبال مرگ پل واکر ساخت فیلم سریع و خشن 7 که نیمه کاره مانده است، دچار فراز و فرودهایی شد اما در نهایت دست‌اندرکاران ساخت فیلم اعلام کردند این قسمت را با استفاده از صحنه‌هایی که از قبل فیلمبرداری کرده بودند، و نیز با استفاده از برادر جوان‌تر واکر برای صحنه‌های لانگ شات، تکمیل می‌کنند. اما واکر طبیعتا در قسمت بعدی سریع و خشن حضور نخواهد داشت و شخصیت او نیز با تمهیدی از فیلم خارج می‌شود.


وقفه‌ای که در فیلمبرداری این فیلم ایجاد شد به دلیل تعطیلات عید شکرگزاری پیش آمد.


 تاريخ ارسال: 1392/10/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.