پرده سینما

رضا کیانیان و مهناز افشار در فیلم تازه بهمن فرمان‌آرا

پرده سینما


 

 


 






بهمن فرمان اراخبرآنلاین به نقل از شبکه ایران نوشت:

رضا کیانیان و مهناز افشار به تازگی برای ایفای نقش های اصلی فیلم دلم می‌خواد قرارداد بسته اند.به غیر از این دو بازیگر تاکنون حضور صابر ابر، علی سرابی و احتمالا سحر دولتشاهی در این فیلم قطعی شده است.

یش تولید فیلم سینمایی دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا آغاز شد. به گزارش شبکه ایران و به نقل از «بانی فیلم» پروانه ساخت این فیلم به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور مدتی قبل از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده و فیلم این روزها در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد.

رضا کیانیان و مهناز افشار به تازگی برای ایفای نقش های اصلی قرارداد بسته اند. کیانیان تاکنون در تمام فیلم های بعد از انقلاب بهمن فرمان آرا حضور داشته و «دلم می خواد» پنجمین همکاری اش با این کارگردان سرشناس به حساب می آید.

به غیر از این دو بازیگر تاکنون حضور صابر ابر، علی سرابی و احتمالا سحر دولتشاهی در این فیلم قطعی شده است. ظاهرا فرمان آرا قصد دارد از چهره های تئاتری برای تعدادی از نقش های فیلمش استفاده کند. دلم می خواد فیلم تازه بهمن فرمان آرا قرار است با تکمیل فهرست بازیگران و عوامل پشت دوربین بزودی کلید بخورد. از آخرین فعالیت این کارگردان در سینما (خاک آشنا) حدود 6 سال می گذرد.


 تاريخ ارسال: 1392/10/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.