پرده سینما

تقدیر از جانی دپ در مراسم اهدای جوایز انجمن گریم آمریکا

پرده سینما






 

 

 

 انجمن هنر گریم آمریکا در مراسم سالانه اهدای جوایز خود از جانی دپ تجلیل می‌کند.

 

جانی دپبه گزارش مهر به نقل از در پ، جانی دپ بازیگر تکاور تنها 15 فوریه در مراسم اهدای جوایز انجمن هنر گریم آمریکا، جایزه تازه تاسیس هنرمند را دریافت می کند.

 

جانی دپ که برای ایفای نقش های پرمخاطبی که نیاز به خلق تصویر جدیدی از یک فرد داشت شناخته شده به همین دلیل این جایزه را دریافت می کند. او که اولین بار در دهه 1990 با ایفای نقش در فیلم ادوارد دست قیچی و آخرین بار با ایفای نقش کلاهدوز در سال 2012 در فیلم آلیس در سرزمین عجایب در قالب چنین شخصیت هایی فرو رفت، اولین هنرمندی است که این جایزه را می‌گیرد.

 

این جایزه توسط مسئول گریم وی یعنی جوئل هارول که در فیلم هایی چون تکاور تنها، سایه های تاریک ،خاطرات رام و دزدهای کاراییب با او همراه بود، به وی اهدا می شود.

 

این انجمن اعلام کرد جانی دپ انتخابی فوق العاده برای دریافت اولین جایزه هنرمند است. سوزان کابرال ابرت رییس این انجمن با صدرو اعلامیه ای افزود: او احتمالاً بیش از هر بازیگر دیگری از مهارت ها و توانایی هایی که توسط اعضای انجمن ما ایجاد می شود استفاده کرده و شخصیت هایی را که لازم بوده، تصویر کرده است.

 

جانی دپ در فیلم اکشن علمی-تخیلی والی فیستر با عنوان برتری و در فانتزی کمدی راب مارشال با عنوان درمیان جنگل بازی کرده که هنوز اکران نشده اند. در هر دوی این فیلم ها هارلو مسئولیت گریم وی را برعهده داشته است.


 تاريخ ارسال: 1392/11/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.