پرده سینما

رضاداد: فعلاً برنامه ای برای نمایش «آشغالهای دوست داشتنی» نداریم!

پرده سینما






 

 

 

علیرضا رضاداد تاکید کرد که فعلاً برنامه‌ای برای نمایش آشغال‌های دوست داشتنی در برج میلاد نداریم.

 

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ درخواست‌هایی مبنی بر نمایش یک سانس آشغال‌های دوست‌داشتنی به کارگردانی محسن امیر یوسفی در سالن رسانه‌های برج میلاد تاکید کرد: ما اکنون برنامه‌ای برای این امر نداریم.

وی همچنین درباره اشکال در نمایش بعضی از فیلم‌ها در سینماهای مردمی از جمله تمشک سامان سالو در سالن اریکه ایرانیان اظهار کرد: نسخه به نمایش در آمده از فیلم آقای سالور همان نسخه‌ای بود که در لابراتوار دی سی پی شده بود و اصولاً بخش پشتیبانی جشنواره هیچ امکانی برای هیچگونه دخل و تصرف یا تغییری در نسخه‌ها ندارد. درلابراتوآر چند دقیقه از این فیلم کپی نشده بود که خودشان متوجه شدند و در نسخه بعدی کامل شد بنابراین مشکلات احتمالی از این جنس ربطی به بخش پشتیبانی جشنواره ندارد.

رضاداد همچنین درباره خبرهایی مبنی بر اعتراض مردم به کیفیت نمایش رد کارپت در سینما آزادی نیز بیان کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی از چنین مشکلی به دفتر جشنواره نرسیده است. قطعاً اگر مورد خاصی پیش می‌آمد به ما گزارش می‌شد. البته سازندگان فیلم بعد از اولین نمایش‌ها ترجیح دادند که نسخه دیگری تهیه کنند که برخی دیالوگ‌های خارجی‌اش زیرنویس شده باشد که این نسخه در حال حاضر نمایش داده می‌شود.

دبیر جشنواره فجر در پاسخ به پرسشی درباره‌ وضعیت فیلم طبقه حساس کمال تبریزی گفت: فیلم از روز سه‌شنبه 15 بهمن در سینماهایش به نمایش درآمده است و برای دو سانسی که با مشکل مواجه شد علاوه بر نمایش رایگان یک فیلم، به دارندگان بلیط زمان نمایش مجددش اعلام شد.

علیرضا رضاداد درباره امکان اهدای اختصاص یک یا چند جایزه سیمرغ به بخش نوعی تجربه عنوان کرد: دوستان هیئت انتخاب پیشنهاد دادند که ما فیلم‌های این بخش را به نوعی در اعطای جوایز مدنظر قرار دهیم اما نه به عنوان سیمرغ. ما چون این بخش در مقررات نبود نمایش آنها را درشورای سیاستگذاری مصوب کردیم اما برای جایزه باید تا اختتامیه تصمیم بگیریم

همچنین به گفته‌ی علیرضارضاداد مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.