پرده سینما

کیمیایی با فیلم سیاه و سفیدش به سینماهای تهران می آید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

محاكمه در خیابان روی پرده 50 سینما

محاکمه در خیابانخبرگزاری شهر: اكران بیست‌و هفتمین اثر بلند سینمائی مسعود كیمیایی با عنوان محاكمه‌درخیابان از صبح چهارشنبه 20 آبان در 20 سالن سینما در تهران و 30 سالن در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

محاكمه‌درخیابان در تهران در گروه سینمایی استقلال توسط مؤسسه سینمایی فیلمیران پخش و بنابر گفته كارشناسان و منتقدان نقطه‌عطفی در اكران 88 رقم خواهد زد.

محاكمه‌درخیابان توسط تورج‌منصوری فیلمبرداری شده و سیاه و سفید به نمایش درخواهدآمد. محمدرضا فروتن، نیكی كریمی، حامد بهداد، پولاد كیمیایی، حمید‌رضا افشار، شبنم درویش، شقایق فراهانی، نگار فروزنده، محمد مؤید، اكبر معززی و علی‌اصغر طبسی از بازیگران این فیلم هستند.

همچنبن در 22‌ آبان، برای اولین‌بار مراسم فرش‌قرمز برای افتتاح محاكمه‌درخیابان در سینما‌ ناهید واقع در خیابان 17 شهریور، دروازه دولاب برپا خواهد شد. در این برنامه كه با حضور جمعی از هنرمندان و ستارگان سینما و موسیقی ایران برگزار می‌شود، ابتدا كارگردان عوامل و ستاره‌های فیلم محاكمه در خیابان با عبور از فرش قرمز با علاقه‌مندان و مهمانان مراسم دیدار خواهند كرد.

در بخش‌ دیگری از برنامه در غرفه‌ها و مكان‌های از پیش تعیین شده در محوطه محل برگزاری برنامه و سالن نمایش امكان گفت‌وگو و عكس گرفتن با عوامل فیلم فراهم شده است. سه ترانه از سه فیلم حكم، رئیس و محاكمه در خیابان با صدای رضا یزدانی در این مراسم اجرا خواهد‌شد.

مراسم فرش‌قرمز محاكمه‌درخیابان به همت سایت «سینمای ما» و با همكاری كارگاه آزاد فیلم، موسسه فیلمیران و موسسه سینما شهر برگزار می‌شود.

محاكمه در خیابان ماجرای پسر جوانی است كه در روز عروسی‌اش از دوستی می‌شنود كه عروس قبل از او روابطی با مردی متاهل داشته است. جوان 3 ساعت وقت دارد تا در شهر پر از اتومبیل ساعات عصر را بگردد تا در این تهران بزرگ مرد را پیدا كند تا مطمئن شود... فیلم در همین 3 ساعت می‌گذرد. جوان یك اتومبیل گل زده قرض گرفته دارد، یك كت و شلوار دامادی و یك چاقو...كار به كجا خواهد رسید؟

مسعود كیمیایی فیلم محاكمه در ‌خیابان را دوست دارد و معتقد است كه فیلم سایه‌هایی از سینمای گذشته اثر را نمایش می‌دهد.

فیلم سینمایی محاكمه در خیابان از چهارشنبه در سینماهای استقلال، آزادی، فرهنگ، اریكه ایرانیان، پردیس ملت، ایران، عصرجدید، پردیس زندگی، سپیده، گلریز، موزه سینما، شاهد، نیاوران، مركزی، بلوار، پارس، جی، كانون قدس، پردیس تماشا و... اكران می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1388/8/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.