پرده سینما

اسکورسیزی تایوان را برای ساخت فیلم جدیدش انتخاب کرد

پرده سینما






 

 

 

مارتین اسکورسیزی قصد دارد فیلم اقتباسی جدیدش با عنوان سکوت را به جای ژاپن در کشور تایوان بسازد.

 

مارتین اسکورسیزیبه گزارش ایسنا، پس از ساخت فیلم زندگی پی در کشور تایوان و کسب موفقیت‌های فراوان برای آنگ لی، تعداد بیشتری از پروژه‌های هالیوودی بخشی از فیلم خود را در کشور تایوان و جزایر زیبای آن مقابل دوربین می‌برند.

گرچه فیلم سکوت براساس یک رمان ژاپنی ساخته خواهد شد که داستان یک مبلغ مذهبی است که قصد معرفی مسیحیت را به بودایی‌ها در سال 1600 میلادی دارد، اما این فیلم بنابر تصمیم اسکورسیزی در کشور تایوان و در سینمای رو به پشرفت این کشور موسوم به تالیوود ساخته خواهد شد.

اسکورسیزی اخیراً به همراه یک تیم کوچک تولید فیلم طی یک سفر هشت روزه با بازدید از چند شهر کشور تایوان از جمله تایپه به بررسی لوکیشن‌های مناسبت برای فیلم اقتباسی سکوت پرداخت.

این کارگردان سرشناس 71 ساله معتقد است لوکیشن‌های موجود در تایوان کم استرس‌تر و رنگارنگ‌تر از لوکیشن‌های ژاپن است‌، چرا که تایوان دارای معماری و روستاهایی است که بازمانده از دوران استعمار ژاپن در این کشور است.

رییس کمیته فیلم تایوان ابراز امیدواری کرد اسکورسیزی تمام فیلمش را در این کشور مقابل دوربین ببرد و ادامه داد‌، عوامل و تجهیزات مورد نیاز را برای ساخت فیلم در اختیار وی قرار خواهیم داد.

علی‌رغم تصمیم اسکورسیزی برای ساخت فیلم سکوت در تایوان این فیلم به عنوان یک فیلم ژاپنی زبان اکران خواهد شد. تایوان برای 50 سال تحت استعمار ژاپن بود و بسیاری از ساختمان‌ها و بنایای آن درست مشابه ساختمان‌های موجود در مرکز توکیو است.


 تاريخ ارسال: 1392/11/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.