پرده سینما

عدم رضایت سجادپور از اکران نوروزی سینماها

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سجادپور: ترکیب فیلمهای اکران نوروزی باید تغییر میکرد

رئیس اداره کل نظارت و ارزشیابی با انتقاد از ترکیب فیلمهای نوروزی یادآور شد ترکیب دیگری از فیلمها میتوانست شرایط نمایش نوروزی را بهتر کند.

علیرضا سجادپور، در گفتوگو با خبرآنلاین، درباره اکران نوروزی سال 1389 اظهار داشت: «اکران نوروزی و نوبتهای نمایشی از این دست که مناسبت خاصی دارد، فرصتی است که میتوان با رعایت کردن برخی ملاحظات شرایط بهتری را برای نمایش آثار و جذب تماشاگران به وجود آورد.»

او ادامه داد: «رعایت دقت و ملاحظاتی میتواند اساس تعیین فیلمهایی که در مقطع اینچنینی اکران میشوند، از زرنگی تهیهکننده و پخشکننده به قابلیت و هماهنگی اثر با زمان اکران تغییر دهد.»

رئیس اداره کل نظارت و ارزشیابی اظهار داشت: «در میان فیلمهایی که در نوروز امسال روی پرده رفتند، جای خالی فیلمهایی که حال و هوای نوروزی داشته باشند، خالی بود. البته این ضعف و یا کمتوانی تهیهکنندگانی بود که نتوانستند فیلم خود را که برای نمایش نوروزی حال هوایی مناسبتر داشت، آماده اکران کنند.»

او ادامه داد: «اگر این تهیهکنندگان فیلم خود را آماده نمایش میکردند ما در نوروز 1389 اکران بهتری داشتیم. البته به تازگی وارد بحث اکران شدهایم و میتوان انتطار داشت در به واسطه تعاملی که با شورای صنفی نمایش داریم در آینده وضعیت اکران فیلمها در مناسبتهای خاص بهتر شود.»


 تاريخ ارسال: 1389/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.