پرده سینما

«شیار ۱۴۳» عید فطر اکران می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهران احمدی و مریلا زارعی در فیلم شیار 143کارگردان فیلم تقدیر شده شیار 143 اعلام کرد این فیلم سینمایی با بازی مریلا زارعی عید فطر اکران خواهد شد.

نرگس آبیار کاگردان فیلم تحسین‌شده شیار 143  که امسال در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظرها را به خود جلب کرد به خبرنگار مهر گفت: این روزها مراسم‌های مختلفی برای اکران و تقدیر از فیلم سینمایی شیار 143  در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و زمان قطعی اکران عمومی آن نیز مشخص شده است.

وی از عید فطر به عنوان زمان قطعی اکران عمومی شیار 143  نام برد؛ اثری که با بازی مریلا زارعی روایتی از انتظار یک مادر برای بازگشت فرزندش از جبهه است.

شیار 143 دومین ساخته‌ بلند سینمایی آبیار است که مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و... به عنوان بازیگر در آن حضور دارند و توسط محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در بخش خصوصی تهیه شده است.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از تماشای این اثر، فیلم سینمایی چ را به آن تقدیم کرد.

این فیلم که برگرفته از رمان برگزیده و دفاع مقدسی «اختر و روزهای تلواسه» است در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شناخته شد.

 

چهارشنبه 8 مرداد 93 مصادف با عید سعید فطر و زمان آغاز اکران «شیار 143» است.


 تاريخ ارسال: 1392/12/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.