پرده سینما

درباره الی با دوبله ایتالیایی در ایتالیا اكران عمومی می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مریلا زارعی و رعنا آزادی ور در فیلم درباره الیدر ادامه‌ی حضورهای جهانی درباره الی به كارگردانی اصغر فرهادی این روزها این فیلم در جشنواره‌های در كشورهای چون مجارستان، پرتقال، قبرس و انگلیس به نمایش درآمده و در ایتالیا اكران عمومی می‌شود.

اكران عمومی فیلم درباره الی این روزها در بلژیك آغاز شده است و به گفته‌ی نسرین میرشب پخش‌كننده بین‌المللی این فیلم از هفتم می ـ 17 اردیبهشت ماه ـ در ایتالیا با 20 كپی و دوبله شده به زبان محلی آغاز خواهد شد.

بنا بر این گزارش، از فردا 8 آپریل ـ 19 فروردین ماه ـ هفتمین جشنواره «تایتانیك» بوداپست در مجارستان در بخش رقابتی میزبان درباره الی است و سپس آخرین ساخته‌ی اصغر فرهادی به جشنواره‌ی «فونچال» در پرتقال می‌رود كه از 10 تا 17 آپریل (21 تا 28 فروردین ماه) برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با برگزاری این جشنواره از 10 تا 18 آپریل (21 تا 29 فروردین ماه) هشتمین جشنواره‌ی فیلم «سایپروس» در قبرس به‌عنوان یك جشنواره‌ی غیررقابتی میزبان این فیلم است.

درباره الی در فستیوال «هپی‌سول» 10 تا 17 آپریل ـ (21 تا 28 فروردین ماه) در انگلیس نیز به نمایش درخواهد آمد.

از جمله جوایز بین‌المللی فیلم درباره الی می‌توان به جایزه‌ی بهترین فیلم بلند جشنواره كرالا هندوستان، خرس نقره‌ای بهترین كارگردانی در برلین به اصغر فرهادی اهدا شد و رابرت دنیرو در جشنواره‌ی «ترابیكا» جایزه‌ی بهترین فیلم بلند را به فرهادی اهدا كرد و همچنین جایزه‌ی نتپك (شبكه‌ی توسعه سینمای آسیا) جشنواره‌ی «بریسبان» استرالیا را دریافت كرد.

درباره‌الی در سی‌وسومین جشنواره فیلم هنگ‌كنگ، هشتمین جشنواره فیلم ترایبكا آمریكا،هفدهمین جشنواره «سینمای باز» بلژیك، بخش سینمای معاصر سی‌وپنجمین جشنواره سیاتل آمریكا،هشتمین جشنواره ترانسیلوانیا رومانی، چهل‌وچهارمین جشنواره‌ی كارلووی‌واری ‌چك، پنجاه‌وهشتمین جشنواره ملبورن استرالیا، پنجمین جشنواره‌ی تراورس سیتی آمریكا، «فئوكوكا» ژاپن، «دورو» پرتقال، «هلسینكی» فنلاند، و... به نمایش درآمده است.

 

منبع: ایسنا

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.