پرده سینما

برد پیت نقش اصلی یک فیلم جنگی جدید را گرفت

پرده سینما






 

 

 

برد پیت که علاقه فراوانی به ایفای نقش در فیلم‌های جنگی دارد، در فیلم مدرن جنگی عاملان در نقش اصلی مقابل دوربین خواهد رفت.

 

به گزارش ایسنا،‌ پس از ایفای نقش در فیلم حرامزاده‌های لعنتی ساخته کوئنتین تارانتینو،‌ برد پیت، بازیگر و تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی در فیلم خشم ساخته دیوید آیر درباره جنگ جهانی دوم و همچنین فیلم جنگ جهانی زد مقابل دوربین رفت و حالا قرار است در فیلم عاملان ساخته جدید دیود میچود در نقش اصلی ایفای نقش کند.

فیلم عاملان روایتگر فراز و نشیب زندگی ژنرال استنلی مک کریستال، رئیس نیروهای آمریکایی و بین‌المللی حاضر در افغانستان است که ار کتاب عاملان نوشته مایکل هاستینگس اقتباس شده است.

برد پیت تا کنون در فیلم‌هایی چون مصاحبه با خون‌آشام، افسانه‌های خزان، هفت، هفت سال در تبت، باشگاه مشت‌زنی، تروی، سیزده یار اوشن، آقا و خانم اسمیت، بابل، درخت زندگی، مانی‌بال و آن‌ها را به آرامی بکش ایفای نقش کرده است.

وی علاوه‌بر حضور در عرصه بازیگری، مالکیت یک کمپانی فیلم به نام «plan B» را برعهده دارد که از شاخص‌ترین تولیدات این کمپانی می‌توان به فیلم مُرده محصول 2006 برنده جایزه اسکار بهترین فیلم و فیلم نامزد اسکاری مانی بال اشاره کرد.


 تاريخ ارسال: 1393/1/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.