پرده سینما

تشریح جزئیات بخش مسابقه سینمای بین­ الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت

پرده سینما






 

 

 

جزئیات فراخوان بخش مسابقه سینمای بین الملل سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به منظور تبیین و گسترشفرهنگ مقاومت با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته­اند،  برگزار می گردد.

روابط عمومی این رویداد سینمایی ضمن اعلام این مطلب خبر داد: فیلم های سینمایی و مستندی که از ژانویه سال 2012 در ایران و سایر کشورها تولید شده اند می­توانند در این بخش شرکت نمایند.

در این خبر موضوعات بخش مسابقه سینمای بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت  به این ترتیب معرفی شد:

ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان، افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه­افکنی و جنایات گروه­های تکفیری، نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان،تلاش مسلمانان برای احیای هویت اسلامی و مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی، نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی، نقش شهدای ترور در افشای چهره حقوق بشر آمریکایی،جهانی عاری از تروریسم و سلاح هسته­ای، معرفی شهدای مقاومت و شخصیت­های آزادیخواه جهان، نقش صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و پیامبران، نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه­سازی در مقابله با ادیان توحیدی شیطان­پرستی، خشونت و تروریسم در هالیوود،نقش وحدت اسلامی در شکست توطئه­ای سلطه­گران جهان، تبیین مبارزات و جنبش­های آزادیبخش مستضعفین، مقابله با تحمیل سبک زندگی غربی،ریشه­یابی جنبش مردمی 99% آمریکا.

فیلمسازان و سینماگران علاقمند می توانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد ماه سالجاری آثارشان را به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره : تهران- خیابان مفتح جنوبی- کوچه طبرسی ( ظلع جنوبی دانشگاه تربیت معلم)– پلاک 6 – طبقه دوم تحویل یا ارسال نمایند.

در این خبر تاکید شد: با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی با اهدافی چون: تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی، مقاومت و  بیداری اسلامی، مقابله با استکبار جهانی، تروریسم و صهیونیزم بین­الملل مقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه­های تکفیری و جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای استکباری ازجمله موضوعات تازه ای است که مورد توجه و تاکید این مهم ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار گرفته است.

شایان ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس های ( 88826375- 88826296- 88813205 دبیرخانه جشنواره) تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم مقاومت به نشانی www.moqavematfilmfest.ir مراجعه نمایند.


 تاريخ ارسال: 1393/1/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.