پرده سینما

از این پس شورای مرکزی جدید انجمن منتقدان، بعد از جشن خانه سینما انتخاب می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اعضاء انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به اصلاح بند 17 اساسنامه ‌مبنی بر تغییر زمان انتخابات شورای مرکزی رای دادند.

نشست مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در دومین فراخوان شورای مرکزی این تشکل، روز چهارشنبه 18 فروردین با حضور اعضا در سالن اجتماعات خانه سینما برگزار شد.

 اعضاء انجمن در این نشست به اصلاح بند 17 اساسنامه این تشکل مبنی بر تغییر زمان انتخابات شورای مرکزی و برپایی آن در دوماه میانی سال (اول شهریور تا پایان مهرماه) رای دادند.

این تغییر در پی درخواست هیئت مدیره خانه سینما از صنوف مختلف جامعه سینمایی مبنی بر برگزاری انتخابات هیئت مدیره صنوف پس از پایان جشن خانه سینما در مجمع عمومی انجمن منتقدان مطرح و در نهایت با رای اکثریت اعضاء به تصویب رسید.

براساس مصوبه جدید مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، انتخابات هیئت مدیره این تشکل در دو ماه میانی امسال (شهریور و مهرماه) برگزار می‌شود و شورای مرکزی کنونی تا آن زمان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

همچنین دراین جلسه موضوع درخواست دیگر هیئت مدیره خانه سینما مبنی بر تغییر اساسنامه صنوف سینمایی با توجه به ثبت اساسنامه جدید خانه سینما مطرح و با رای موافق اعضای مجمع منتقدان و نویسندگان سینمایی، شورای مرکزی انجام آن را در دستور کار قرار داد.

در ادامه نشست، شورای مرکزی انجمن گزارش و فعالیت‌های انجام‌شده در طول سال 88 را به اعضاء ارایه کرد.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی از صنوف 29 گانه خانه سینما به شمار می‌رود و سال گذشته به عنوان تشکل برتر جامعه اصناف سینمایی ایران انتخاب شد.

سعید مستغاثی، کیوان کثیریان، جعفر گودرزی، علی علایی، زهرا مشتاق، حسن معظمی و رامتین شهبازی اعضای فعلی شورای مرکزی این انجمن هستند.

 

منبع: خبر آنلاین


 تاريخ ارسال: 1389/1/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.