پرده سینما

زندگی هنرمند، پس از مرگش زندگی است؛ تشیع پیکر محمود بنفشه خواه

پرده سینما

   

 

 

 

 

 

 

 

 

خانه سینما، تشیع پیکر محمود بنفشه خواه. عکس از علی رفیعی، خبرگزاری فارسمراسم تشییع جنازه زنده یاد محمود بنفشه‌خواه كه روز چهارشنبه گذشته به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، صبح امروز ار مقابل خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم از ساعت 9 صبح امروز در مقابل خانه سینما آغاز شد و حسین قاسمی‌وند فیلم‌بردار قدیمی سینما در سخنانی كوتاه با اشاره به این كه خانه سینما به مكانی تبدیل شده است كه ما بمیریم و بیاییم از اینجا تا ما را ببرند و این مراسم‌ها برای این است تا ما هوشیار شویم، با انتقاد از جمعیت كم حاضر در این مراسم گفت: حتی اگر آخرین سریال رضا بنفشه‌خواه برادر این مرحوم را در نظر بگیریم كه چندروز پیش پخش شد، حداقل 200 نفر با ایشان همكار بودند اما حتی پنج نفر از آن‌ها اینجا دیده نمی‌شوند.

وی افزود:زندگی‌ای كه ما داریم زندگی نیست و زندگی هنرمند بعد از مرگش، زندگی است.

براساس این گزارش، در خاتمه این مراسم،رضا بنفشه‌خواه برادر این مرحوم و همسر هنرمند فقید محمود بنفشه‌خواه نیز از حاضران برای حضورشان در مراسم تشییع قدردانی كردند و عنوان شد كه مراسم ختم محمود بنفشه‌خواه روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجدالرضا برگزار می‌شود.

علی دهكردی، عباس محجوب،مریم امیرجلالی، كریم اكبری مباركه، مهوش وقاری، ابراهیم آبادی،جمشید جهانزاده، فردوس كاویانی، پوری بنایی، فرهاد شریفی، اصغر بیچاره، فرحناز منافی‌ظاهر، محرم بسیم، محمد برسوزیان و مهدی میامی، از جمله هنرمندان كم تعداد حاضر در این مراسم بودند.

 

منبع: فارس

 

همچنین در این رابطه ببینید

گالری عکس های الهام عبدلی از تشیع پیکر محمود بنفشه خواه

 

  


 تاريخ ارسال: 1389/1/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.