پرده سینما

اسامی داوران چهارمین جشن کتاب سال سینمایی اعلام شد

پرده سینما






 

 

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی خانه سینما اسامی 7  داور برگزیده  چهارمین جایزه کتاب سال سینمای ایران را به شرح زیر اعلام شد:

امیر اثباتی:

دانش آموخته معماری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران. وی با طراحی صحنه و لباس فیلم  گنج به کارگردانی محمد علی سجادی فعالیت  سینمایی خود را آغاز کرد از دیگر فعالیتهای او می توان به کارهای گرافیکی؛ طراحی پوستر و تیتراژ نیز اشاره کرد. اثباتی اکنون عضو هیات مدیره خانه سینما.

رامتین شهبازی:

کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره تهران . وی در نشریات سینمای نو؛ صنعت سینما؛ هفته نامه سینما؛ بانی فیلم ؛ بولتن جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی؛ بولتن جشنواره های فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران؛ بولتن نمایش های سنتی و آیینی و بولتن دوره دوم آیین عاشورایی نویسنده بوده است.

مهرزاد دانش:

از منتقدان سینما. وی دانش آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است. مهرزاد دانش اکنون در ماهنامه سینمایی فیلم ؛ فیلم نگار؛ فصلنامه ادبیات و سینما؛ صنعت سینما؛ سینمای پویا و هفته نامه شهروند امروز نقد سینمایی می نویسد در سال 1378 از طرف انجمن منتقدان و نویسندگان به  عنوان منتقد برتر برگزیده شناخته شده است .

محمد تهامی نژاد:

از پیشکسوتان سینمای مستند ایران. وی نه تنها در  زمینه ساختن فیلم مستند پیشینه ای طولانی دارد؛ بلکه در زمینه آموزش ؛ ترجمه؛ تالیف و پژوهش و نقد فیلم های مستند نیز از مطرح ترین سینماگران معاصر است.

آنتونیا شرکا:

دانش آموخته رشته زبان و ادبیات ایتالیایی و دانشجوی دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد.

وی در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و مترجم رسمی دادگستری است. از سال 1368 همکاری خود را در مقام مترجم و نویسنده و منتقد با نشریات سینمایی آغاز کرده و عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان است از وی تا به حال شش کتاب اعم از تالیف و ترجمه در حوزه سینما و یا آموزش زبان به چاپ رسیده است وی در سال 1389 به خاطر ترجمه فیلمنامه سالواتوره جولیانو از مسابقه کتاب فصل تابستان و بهترین کتاب سال 1388 دیپلم افتخار گرفت.

مجید شیخ انصاری:

کارشناس ارشد رشته کارگردانی سینما و عضو هیئت علمی دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر.

علاوه بر تدریس کارگردانی، فیلمنامه نویسی و نقد فیلم در دانشکده سینما تئاتر مدیریت گروه سینما را نیز عهده دارد. وی در کشور انگلستان مشغول تحصیل و تحقق در رشته فیلمسازی حرفه ای با گرایش جلوه های بصری دیجیتال و شخصیت های مجازی برای دریافت PHDاست.

بهرام دهقانی:

تدوینگر سینما، وی دانش آموخته رشته تدوین از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس امریکا بوده است . بهرام دهقان تا کنون بیش از 70 تدوین فیلم سینمایی، 9 مورد دستیاری کارگردانی ، یک مورد صداگذاری، دو میکس فیلم ، یک مورد ساخت آنونس و یک مورد مشاور فیلمنامه را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است  ناشران و نویسندگان تا 31 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا 3 نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال سینما ارسال نمایند.

همچنین 20 مهرماه نامزدهای این جایزه اعلام خواهد شد و در 29 مهرماه زمان برگزاری آیین جشن کتاب سال سینمای ایران و اعلام برندگان و اعطای جوایز خواهد بود.

نشانی و تلفن دبیرخانه:

بهارجنوبی کوچه سمنان شماره 29 کتابخانه خانه سینما 77535843


 تاريخ ارسال: 1393/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.