پرده سینما

آیا مشکل بیمه سینماگران بعد از مدت ها حل می شود؟

پرده سینما






 

 

 

در پی بروز مشکلاتی در خصوص بیمه هنرمندان سینما جلسه ای با حضور مسئولان سینمایی و خانه سینما با رئیس صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان برگزار وتصمیماتی اتخاذ شد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، مصوبات جلسه یاد شده عبارت است از:

کلیه هنرمندان سینمایی متقاضی بهره مندی از بیمه تکمیلی سال 93 تحت پوشش بیمه تکمیلی صندوق حمایت قرار می گیرند.

2- دارندگان کارت بیمه طلایی که پایان تعهدات آن 10 اردیبهشت است، تا پایان اردیبهشت سال جاری در صورت نیاز به خدمات ویژه تکمیلی می توانند با مراجعه به صندوق از تعهدات بیمه تکمیلی بهره مند شده و با مساعدت مدیرعامل صندوق هیچ گونه مشکلی در آن بازه زمانی 20 روزه (تا پایان اردیبهشت) برای ایشان پیش نخواهد آمد؛بدیهی است هنرمندان می بایستی قبل از هر گونه اقدام درمانی و پرداخت هزینه به مراکز پزشکی نسبت به دریافت معرفینامه از سازمان و صندوق هنرمدان اقدام کنند.

3- در موارد اضطراری در خصوص بستری شدن هر یک از بیمه شدگان مراتب با تأیید سازمان سینمایی توسط صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان نزد بیمارستان مربوط متعهد خواهد شد.

4-سیاست ها و ضوابط ارائه خدمات بیمه ای(تأمین اجتماعی،تکمیلی و...)معیشتی و توسعه ای سال 93 از طریق صندوق حمایت از هنرمندان به سازمان سینمایی اعلام خواهد شد تا اطلاع رسانی به صنوف سینمایی و متقاضیان صورت پذیرد.

5- بیمه تأمین اجتماعی هنرمندانی که در سال های پیش بیمه شده اند بدون هیچ گونه مشکلی به قوت خود باقی است اما برای متقاضیان جدید،سیاست ها و شرایط جدید صندوق اعلام خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.