پرده سینما

یک حکم برای مدیرعامل انجمن سینمای جوان در نمایشگاه قرآن

پرده سینما






 

 

 

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛حبیب ایل‌بیگی به «ریاست کمیته سینما از دریچه ماوراء» منصوب شد.

 

حبیب ایل بیگیبه گزارش حبرنگار سایت پرده سینما در حکم محمدرضا حشمتی معاون وزیر و رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خطاب به ایل‌بیگی (مدیرعامل انجمن سینمای جوان) آمده است:

قران کتاب هدایت و یگانه الگوی سعادت، بخش انسانها به منزل مقصود است. کتابی سرایر پند و حکمت در طی اعصار، هماره کانون هدایت و سرچشمه علوم و فنون و هنرهای مختلف بوده است. و فرهنگ تمدن اسلامی حاصل تامل و تدبیر در کرانه‌های این کتاب عظیم است. نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز نیمی از این یم بیکران است که با اهتمام علاقه‌مندان و دوستداران ساحت آن قدسی متجلی شده است.

برادر ارجمند جناب آقای ایل‌بیگی، با توجه به دانش و تجربه شما، به موجب این ابلاغ به سمت «ریاست کمیته سینما از دریچه ماوراء» منصوب می‌شوید. حال که توفیق همراهی با قرآن کریم نصیب شما شده، امید است با تشکیل کمیته‌ای متشکل از فرهیختگان و صاحب نظران این حوزه تلاش خود را مصروف برگزاری با شکوه این فعالیت نمایید. توفیق روزافزون شما را در خدمت به ساحت قدسی قرآن کریم از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.


 تاريخ ارسال: 1393/2/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.