پرده سینما

هدیه تهرانی بار دیگر نقش اول شد

پرده سینما






 

 

 

پیش‌تولید فیلم سایه‌ات را قاب می‌گیرم با بازی هدیه تهرانی به عنوان بازیگر اصلی آغاز شد.

 

ابراهیم شیبانی کارگردان این فیلم در گفت‌و‌گویی با ایسنا، بیان کرد:‌ فیلم سایه‌ات را قاب می‌گیرم نوشته علیرضا معتمدی در مراحل آخر بازنویسی است و این کار را با همراهی معتمدی و هدیه تهرانی انجام می‌دهم.

او با اشاره به اینکه هدیه تهرانی به دلیل علاقه‌ای که به داستان فیلم داشت، تهیه‌کنندگی این کار را قبول کرد، گفت:‌ فیلمبرداری سایه‌ات را قاب می‌گیرم حتماً در نیمه اول امسال انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرایط فیلم به لحاظ اجرایی به گونه‌ای است که پیش‌تولید آن به یک دوره‌ دو، سه ماهه‌ی منسجم نیاز دارد.

کارگردان هیچ کجا هیچ کس درباره حضور هدیه تهرانی در این فیلم هم گفت: این بازیگر که مدت‌ها از سینما دوری کرده بود، حال قرار است حضور پررنگی داشته باشد و در نقش اول این فیلم که به نوعی عاشقانه است، بازی کند.

به گفته شیبانی سایه‌ات را قاب می‌گیرم که طرح اولیه آن را هم خودش ارائه کرده است، ماجرای زندگی یک روز یک زن را روایت می‌کند.

هدیه تهرانی که بازیگری در سینما را از سال 1375 با فیلم سلطان آغاز کرد تاکنون در فیلم‌هایی از جمله غریبانه،‌ قرمز،‌ شوکران،‌ کاغذ بی‌خط، شبانه،‌ چهارشنبه سوری،‌ هفت دقیقه تا پاییز،‌ پل چوبی،‌ آشغال‌های دوست‌داشتنی و... بازی کرده که البته آشغال‌های دوست‌داشتنی با وجود ارایه به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر به هیات انتخاب ارایه نشد و در جشنواره به نمایش درنیامد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.