پرده سینما

کمک میلیون دلاری دی‌کاپریو برای نجات فیل‌ها!

پرده سینما






 

 

 

لئوناردو دی کایریو برای کمک به فیل‌ها یک میلیون دلار پرداخت کرد.

 

به گزارش مهر به نقل از د رپ، به نظر می رسد وقتی پای کمک به فیل‌ها در میان باشد هالیوود نباید احساس شرمندگی کند زیرا در مراسمی که به این دلیل ترتیب داده شده بود، اسامی نام های برجسته هالیوودی به میان آمد.

روپرت وات کارگردان و همسرش اریکا بنی که فیلمنامه نویس است، ترتیب برگزار این مراسم برای کمک به بحران زندگی فیل ها در مالیوی کالیفرنیا را داده بودند.

روپرت وایت در این برنامه گفت: فکر می کنم از دست دادن این گونه حیوانی در دوره‌ای که ما زندگی می کنیم، غیرقابل بخشش باشد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های رییس بنیاد نجات فیل‌ها که دکتر ایان داگلاس-همیلتون بود بیش از 2 میلیون دلار برای این امر جمع آوری شد. این پول صرف کمک به شبکه حفاظت از فیل‌ها و حیات وحش خواهد شد که متشکل از گروهی از افرادی است که برای حمایت از زندگی حیوانات تلاش می کنند.

در این برنامه اعلام شد بنیاد لئوناردو دی کاپریو یک میلیون دلار برای حمایت از این بنیاد اهدا کرده است. از راه فروش بلیت شرکت در مراسم شام نیز 500 هزار دلار گردآوری شد و رایان کاوانو مدیرعامل کمپانی رلاتیویتی مدیا نیز با پرداخت 400 هزار دلار دیگر این مبلغ را به سقف مورد نظر رساند.

بارابارا استرایسند در کنار تاکر تولی، کلی مه یر و الیزابت ماس از سریال تلویزیونی مد من، دایانا آگرون از سریال گلی و بری لارسون از سریال کامیونیتی از دیگر چهره های مشهوری بودند که در این مراسم حضور داشتند و با خرید بلیت به این برنامه کمک کردند.

دی کاپریو فیلم مستندی با نام ساعت یازدهم ساخته که درباره حفاظت از حیوانات است و پای ثابت برنامه‌های حفاظت از محیط زیست و حیات وحش است. او در برنامه های متعددی برای نجات فیل‌ها و ببرها حضور یافته است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.