پرده سینما

فیلم سینمایی «باشگاه تراكتور» ساخته می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ناصر شفق: درصدد هستم تا فیلم سینمایی باشگاه تراكتور را درباره تیم پرطرفدار تراكتورسازی تبریز تهیه و تولید كنم و در حال فراهم ساختن مقدمات این كار هستم.

 

شفق تهیه كننده سینما اظهار داشت: بیشتر از فعالیت‌های سینمایی، درگیر مدیریت تیم تراكتورسازی تبریز و مسائل و حواشی آن هستم، اما امسال فیلم سینمایی پاییز را كه چندین سال درصدد كارگردانی آن بوده‌ام، خواهم ساخت و همچنین درصدد هستم كه یك فیلم سینمایی درخصوص تیم تراكتورسازی ساخته شود و الان مقدمات ساخت آن را فراهم می‌كنم.

وی ادامه داد: در این زمینه هركسی فیلمنامه یا سوژه‌ای در مورد باشگاه تراكتورسازی دارد، ما آماده دریافت طرح یا فیلمنامه‌اش هستیم.

شفق افزود: البته خودم طرحی درذهنم وجود دارد با عنوان باشگاه تراكتور اما در عین حال، منتظر دریافت طرح یا فیلمنامه جدیدی در این مورد از فیلمنامه‌نویسان و هنرمندان علاقه‌مند به تراكتورسازی هستم.

شفق گفت: این فیلم قطعا به صورت سینمایی ساخته خواهد شد.

این تهیه كننده ادامه داد: فیلم باشگاه تراكتور را خودم كارگردانی نخواهم كرد، اما در مورد پاییز قطعا این فیلم را خودم كارگردانی خواهم كرد.

شفق درباره زمان تولید پاییز گفت: اواخر تابستان، زمان شروع به كار فیلم پاییز خواهد بود زیرا فصل پاییز، فصل مناسب شروع كار است ضمن آن كه فیلمبرداری پاییز حدود دو ماه طول می‌كشد.

 

منبع: فارس

 


 تاريخ ارسال: 1389/1/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.