پرده سینما

راحتی: اگر عزت الله انتظامی حضور نداشته باشد مراسم رسمی افتتاحیه خانه موزه وی لغو می شود!

پرده سینما






 

 

 

مدیر شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: اگر آقای انتظامی روز 3 خرداد ماه در مراسم افتتاح خانه موزه‌اش حاضر شود این خانه موزه افتتاح خواهد شد، در غیر این صورت مراسم افتتاحیه برگزار نمی‌شود.

 

به گزارش ایسنا، خلیل راحتی درباره برگزاری مراسم افتتاحیه خانه موزه عزت‌الله انتظامی توضیح داد: قرار بود این خانه موزه روز 27 اردیبهشت ماه افتتاح شود اما از آنجا که آقای انتظامی در بیمارستان بستری است‌، این برنامه به تاخیر افتاد. به هر حال رکن اصلی مراسم افتتاحیه حضور خود ایشان است و امیدواریم هفته بعد بتوانند در این برنامه حضور پیدا کنند.

این مسوول ادامه داد: ما روز شنبه سوم خرداد ماه را برای افتتاحیه این خانه موزه انتخاب کرده‌ایم و اگر آقای انتظامی آمد افتتاح می‌کنیم در غیر این صورت مراسم افتتاحیه برگزار نمی‌شود. اما از روز چهار خرداد ماه خانه موزه ایشان به بهره‌برداری می‌رسد.

او در پاسخ به پرسشی درباره مبلغی که برای خریداری خانه عزت الله انتظامی پرداخته شده و این شایعه که گفته می‌شود شهرداری مبلغی بیش از ارزش واقعی این خانه را پرداخت کرده‌، توضیح داد: بنده نمی‌توانم رقم مشخصی را اعلام کنم اما به هر حال پرداخت مبلغ با تایید دادگستری است و به دون نظر کارشناس رسمی دادگستری نمی‌توانیم هیچ خانه‌ای را خریداری کنیم. بنابراین اینکه گفته می‌شود قیمت بیشتری از ارزش واقعی خانه ایشان پرداخته‌ایم، شایعه است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.