پرده سینما

استقبال گسترده فیلمسازان از جشنواره فیلم مقاومت

پرده سینما






 

 

 

ناصر درخشان مدیر دبیرخانه و ارزشیابی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از استقبال گسترده فیلمسازان و سینماگران کشور خبر داد و افزود: روند دریافت آثار از سوی دبیرخانه همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ وی با اعلام این خبر ادامه داد: تا 29 اردیبهشت بیش از 270 عنوان اثر در دبیرخانه به ثبت رسیده این در حالی است که ثبت آثار همچنان ادامه دارد.

درخشان خاطر نشان ساخت: طی چند روز اخیر میزان شرکت و استقبال چشمگیر بود و این نشان می دهد تا سوم خرداد که مهلت دریافت آثار ادامه دارد این روند رو به فزونی خواهد بود و آمار به مراتب افزایش خواهد یافت.

وی  آخرین مهلت ارسال آثار به بخش های مختلف سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت سوم خرداد اعلام کرد و از سینماگران و فیلمسازان علاقمند دعوت کرد آثارشان را تا این تاریخ به نشانی دبیرخانه: تهران- خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی- پلاک 6- واحد 2 ارسال یا تحویل نمایند.

به گفته وی  دوره سیزدهم جشنواره بین المللی مقاومت قرار است با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­ الملل»همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شود و نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و مجاهدت رزمندگان اسلام در احیای هویت ایرانی – اسلامی/  پرداختن به شهدای هسته­ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی/ نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین/ جایگاه  اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم­های اقتصادی و سیاسی دشمن/ نقش وحدت اسلامی در مقابله با اندیشه­های تکفیری و مقابله با جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای و رسانه­های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوعات این رویداد سینمایی را تشکیل می دهد.

شایان ذکر است فراخوان این رویداد سینمایی در قالب بخش های مختلف اهداف، موضوعات، گاه شمار، تشریح بخش های اصلی شامل سینمای ایران، سینمای بین الملل، جایزه ویژه، جلوه گاه نور، بخش های جنبی، مقررات عمومی تنظیم شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.