پرده سینما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: افراطیون برای جامعه مضرند

پرده سینما






 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید عناوین سیاسی را قبول دارد و با توجه به شناختی که از قبل از انقلاب از آقای دکتر روحانی داشته‌ام ایشان هیچگاه نمی‌خواستند در اردوگاه اصلاح‌طلبان یا گروهی دیگر باشند و ایشان از ابتدا معتقد به نظام بوده‌اند.

 

به گزارش ایسنا منطقه کویر، علی جنتی در دیدار با آیت‌الله جفری - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان - گفت: آیت‌آلله جعفری جزو سرمایه‌های فکری و فرهنگی در استان کرمان است که همواره در خارج از استان نیز مایه برکت بوده است.

وی با بیان اینکه فضای خوب و همدلی در کرمان وجود دارد اظهار کرد: مشی و شیوه آیت الله جعفری در استان موجب شده است که همه نیروها و با گرایش‌ها و سلیقه های محتلف احساس کنند که می‌توانند زیر لوای شما فعالیت کنند.

جنتی افزود: دولت عناوین سیاسی را قبول نداشته است و با توجه به شناختی که از قبل انقلاب از آقای دکتر روحانی داشته‌ام ایشان هیچگاه نمی‌خواستند در اردوگاه اصلاح‌طلبان یا گروهی دیگر باشند و ایشان از ابتدا معتقد به نظام و فردی معتدل بوده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: از انتخاب اعضای کابینه دولت یازدهم نیز این مسئله مشخص بوده است و اعضای کابینه نیز از بین افراد سخت کوش و با تدیین انتخاب شده‌اند و در انتخاب مدیران کشور نیز همین دیدگاه بوده است.

وی ادامه داد: به جز افراد افراطی که در هر دو گروه وجود دارند و برای جامعه نیز مضر هستند، میدان برای تمامی افراد معتدل و معتقد باز شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/3/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.