پرده سینما

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از هفتم خرداد روی پرده سینماها می رود

پرده سینما






 

 

 

اکران فیلم سینمایی زندگی مشترک آقای محمودی و بانو از 7 خردادماه اکران آغاز می‌شود.

 

نمایی از فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانوزندگی مشترک آقای محمودی و بانو به کارگردانی روح‌الله حجازی از روز چهارشنبه، هفتم خردادماه، به سرگروهی سینما استقلال اکران عمومی خواهد شد.

مهدی صباغ‌زاده، مدیر شرکت پخش نیمروز فیلم به ایسنا گفت: این فیلم 25 سینما در تهران از جمله آزادی‌، ملت‌، شکوفه‌، بهمن‌، اریکه‌ ایرانیان‌، زندگی‌، ماندانا‌، فلسطین‌، راگا‌، شاهد،‌ تیراژه‌، سمرقند‌، جوان‌، تماشا‌، کارون‌، دهکده المپیک‌، فردوسی و سالن سینمایی فرهنگسرای رازی را در اختیار دارد.

به گفته وی، اکران زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در 25 شهرستان هم به طور همزمان آغاز می‌شود و به این ترتیب شهرهای مشهد‌،کرج‌، رشت‌،تنکابن‌، آمل‌، بابل‌، ساری‌، گرگان‌، اراک‌، خرم‌آباد‌، اهواز‌، تبریز‌، قم‌، قزوین‌، شیراز‌، بندرعباس‌، کاشان و بابلسر از جمله شهرهایی هستند که این فیلم را نمایش می‌دهند.

صباغ‌زاده همچنین بیان کرد: ای کاش شرایطی فراهم شود تا سینماهایی مانند «ایران» و «صحرا» هم مانند دیگر سینماها از امکان پخش دیجیتال برخوردار شوند چرا که وقتی تمام سینماها از این سیستم استفاده می‌کنند، برای تهیه‌کننده صرف نمی‌کند تا هزینه زیادی را برای تهیه کپی جهت نمایش در یکی دو سینما متحمل شود.

او با اشاره به اینکه به همین دلیل دو سینمای «ایران» و «صحرا» را برای نمایش فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو نمی‌توان در اختیار داشت، گفت: سینما «سروش» هم هنوز راه‌اندازی نشده است، در حالیکه این سینما هم می‌توانست در چرخه سینماهای نمایش‌دهنده فیلم های روی پرده قرار گیرد.

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو که در بخش خارج از مسابقه جشنواره سی و دوم فیلم فجر حضور داشت‌، آخرین ساخته سیدروح الله حجازی است که در آن حمید فرخ‌نژاد‌،هنگامه قاضیانی‌، ترانه علی دوستی و پیمان قاسم‌خانی ایفای نقش کرد‌ه‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حضور مهمانان آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»


 تاريخ ارسال: 1393/3/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.