پرده سینما

خانه پدری به اکران عمومی نزديک می شود

پرده سینما






 

 

 

كیانوش عیاری کارگردان فیلم خانه پدری از افزایش احتمال اکران عمومی این فیلم خبر داد.

 

نمایی از فیلم خانه پدریتابستان 1389 بود که فیلم خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته شد اما اکران عمومی آن تا به امروز به تعویق افتاد. وقتی با این کارگردان با تجربه سینما صحبت می کنیم، امیدواری او را بیشتر از گذشته در کلام اش می شنویم. عیاری معتقد است، گذشت زمان و حل شدن مشکلاتی که از سوی ناجی هنر بوده،  به دریافت مجوز اکران عمومی فیلم اش کمک می کند.

کیانوش عیاری کارگردان با تجربه سینما و تلویزیون درباره اکران عمومی فیلم خانه پدری در گفت و گو با هنر آنلاین گفت: حقیقت امر این است که امکان اکران خانه پدری بیشتر از گذشته وجود دارد. اما همانطور هم که در این ماه های اخیر گفته ام، باز هم نیاز به زمان داریم و فکر می کنم گذشت زمان، اکران خانه پدری را حل خواهد کرد.

 او در ادامه بیان کرد: خوشبختانه فضای بهتری برای ساخت و صدور پروانه نمایش فیلم ها ایجاد شده که همین امر می تواند به فیلمسازان انگیزه کار و فعالیت دهد.

عیاری که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه ای دیگر برای فعالیت در سینما است، گفت: بیشتر وقت ام را صرف نوشتن نگارش فیلمنامه ای کرده ام که با پایان نگارش و برنامه ریزی های لازم برای مراحل پیش تولید آماده خواهیم شد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی روزگار قریب درباره صحبت های اخیر معاون اجتماعی ناجا گفت: قبل از جشنواره فیلم فجر آخرین روند کارهای واگذاری سهام فیلم خانه پدری انجام شد. طی روز های اخیر ،همانطور که سردار منتظر المهدی گفته اند، سهام فیلم خانه پدری کاملا به ما واگذار شد و حالا برای اکران فیلم دیگر نیازی به مشارکت نیروی انتظامی و حرف و حدیث های قبلی وجود ندارد.

پیش از این سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا در درباره مشکلات اکران فیلم سینمایی خانه پدری ساخته کیانوش عیاری گفته بود، این فیلم به کلی به عیاری واگذار شد. سهم ناجی هنر نیز از او طی قراردادی گرفته شد و بناست او باقی مبلغ را طی یک چک به ناجی هنر برگرداند بنابراین به طور کلی حق و حقوق این فیلم به کیانوش عیاری واگذار شده است و ما از منظر انتظامی حرف و حدیثی روی این فیلم نداریم.

خانه پدری در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که مورد توجه منتقدان و اهالی سینما قرار گرفت. این فیلم درباره خانواده ای در شش دهه است و زندگی محتشم از 15 سالگی تا 80 سالگی را روایت می کند.مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی،‌ بهناز جعفری، مینا ساداتی و نازنین فراهانی در آن بازی کرده اند.


 تاريخ ارسال: 1393/3/11
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>neda:

بی اندازه مشتاق دیدار این فیلمم

2+0-

يكشنبه 11 خرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.