پرده سینما

فیلم زندگی عزت‌الله انتظامی آخر تابستان اكران عمومی می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزت الله انتظامی. عکس از الهام عبدلیتهیه‌كننده فیلم مستند زندگی عزت‌الله انتظامی گفت: پایان تابستان امسال زمان مورد نظر ما برای اكران عمومی فیلم مستند بلند ... و آسمان آبی در تهران و شهرستا‌ن‌ها است.

قاسم قلی‌پور تهیه كننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: همان‌طور كه پیش‌تر روی اكران عمومی این فیلم تأكید كرده بودم،‌ بر اساس آخرین رایزنی‌ها درصدد هستیم تا مستند سینمایی بلند ... و آسمان آبی را آخر تابستان در بیش از 5 الی 6 سینما در تهران و هم‌زمان در شهرستان‌ها اكران عمومی كنیم.

وی در مورد امكان موفقیت این فیلم در نمایش عمومی گفت: این فیلم چون زندگی عزت‌الله انتظامی است و یك مستند بلند سینمایی به شمار می‌رود، می‌خواهیم آن را به صورت سینمایی اكران كنیم. فیلم به زندگی آقای انتظامی می‌پردازد و جذابیت زیادی برای مردم و علاقه‌مندان به ایشان دارد. ما امیدواریم كه فیلم در اكران عمومی موفق شود.

وی درمورد فعالیت جدید خود گفت: هنوز تولید كار سینمایی تازه‌ای را در دست ندارم. البته به دنبال یك طرح سینمایی خوب هستم كه اگر آن را یافتم، كار سینمایی تازه‌ام را شروع می‌كنم.

براساس این گزارش، ... و آسمان آبی كه در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر به نمایش درآمد، درباره زندگی و فعالیت هنری عزت‌الله انتظامی است كه با حضور این بازیگر پیشكسوت سینما ساخته شده است.

غزاله سلطانی كارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.


 تاريخ ارسال: 1389/1/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.