پرده سینما

با حضور علیرضا رضاداد هشتمین گردهمایی هنرمندان برگزار می شود

پرده سینما






 

 

 

هشتیمن گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان اراکی عصر امروز دوشنبه نوزدهم خردادماه همزمان با روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)، با برگزاری آیین ویژه افتتاح می شود.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، علیرضا رضاداد مشاور عالی سازمان سینمایی کشور به همراه حبیب ایل بیگی مدیرعامل و مهدی پیماندار از مدیران انجمن سینمای جوانان در مراسم افتتاحیه این گردهمایی حضور خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، علیرضا رضاداد مدیر عامل اسبق بنیاد سینمایی فارابی که در این رویداد سینمای حضور می یابد چهره ای باتجربه در برگزاری جشنواره های سینمایی است و تاکنون دبیر چندین دوره از جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان و یک دوره جشنواره فیلم شهر بوده است.

بنابراین گزارش گردهمايي فيلمسازان و عكاسان اراکی با افتتاحيه نمايشگاه عكس در نگارخانه استاد اسماعيل آشتياني از ساعت 17 آغاز و سپس آثار فیلمسازان این شهر در دو نوبت به نمایش در می آید .

در روز دوم اين گردهمايي نیز فيلم هاي هنرجويان در دو سانس به روی پرده می رود و در این روز همچنین نشست تخصصي فيلمنامه نويسي با موضوع (كالبد شكافي ايده براي فيلم) و حضور استاد عباس شير محمدي برگزار خواهد شد.

هم انديشي با فيلمسازان جوان (فيلم اولي ها) و نشست تخصصي عكاسي با حضور استاد حسن غفاري و موضوع «بازنمايي زمان از دست رفته» از دیگر برناته های این گردهمایی است. مراسم اختتاميه این رویداد نيز روز چهارشنبه بیست و یکم خردادماه سال جاری با تقدیر از هنرمندان اراکی برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/3/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.