پرده سینما

برخی از هنرمندان سینمای ایران در بستر بیماری

پرده سینما

دست دعا برای بزرگان

 

مسعود کیمیایی و عباس شباویزایسنا: نیكو خردمند، شاپور قریب، جمشید لایق و عباس شباویز از هنرمندان پیشكسوتی هستند كه این روزها در بستر بیماری به سر می برند.

نیكو خردمند بازیگر سینمای ایران همچنان در یك كلینیك پزشكی بستری است. او چندی پیش دچار سكته مغزی شده و دكتر معالجشان هنوز اجازه مرخصی نداده، اما به گفته آهو خردمند خواهر او حالش رو به بهبودی است.

شاپور قریب كارگردان پیشكسوت سینمای ایران هم كه در پرونده كاریش ساخت اثر ماندگار هفت تیرهای چوبی مشاهده می‌شود چندی پیش دچار سكته مغزی شده و این روزها در خانه‌اش بستری است و بنا به گفته همسرش حال مساعدی ندارد.

جمشید لایق بازیگر باسابقه‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون كه از دوشنبه 27 مهر در بخش سی.سی.یو بیمارستان «قلب» تهران بستری است، هم‌چنان دراین بخش به‌ سر می‌برد و بنا به گفته همسرش در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به هفته‌ی گذشته دارد اما همچنان در بخش‌ سی‌سی‌یو بستری است.

عباس شباویز تهیه كننده قدیمی سینما هم كه بسیاری از كارگردانان مطرح سینمای ایران كارشان را با او آغاز كرده‌اند، این روزها به دلیل مشكلات قلبی و لخته شدن خون در پایش و بیماری سرطانی كه از گذشته دارد در بیمارستان «مهراد» بستری شده و در حالت نیمه هوشیاری به سر می‌برد و روز دوشنبه عباس كیارستمی كه كار حرفه‌ایش را با ساخت تیتراژ فیلم قیصر به تهیه كنندگی او آغاز كرد به عیادتش رفت.


 تاريخ ارسال: 1388/8/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.