پرده سینما

انتشار پوستر فیلم جدید وودی آلن

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پوستر فیلم جدید وودی آلن به نام جادو در مهتاب با حضور کالین فرث و اما استون منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اولین پوستر از کمدی جدید وودی آلن کارگردان سرشناس سینمای جهان به نام جادو در مهتاب در حالی منتشر شد که تصویری از کالین فرث و اما استون دو بازیگر را در یک قاب به تصویر کشیده است.

داستان این فیلم که در جنوب فرانسه و در دهه‌ی 1920 میلادی رخ می‌دهد، روایتگر زندگی کارآگاهی (با بازی کالین فرث) است که به جنوب فرانسه سفر می‌کند تا جلوی یک کلاهبرداری قریب‌الوقوع را بگیرد که در این راه، عاشق مظنون شماره‌ی اولش، دختری جوان (با بازی اما استون) می‌شود.

کمدی جادو در مهتاب از فضای سنگین و تاریک فیلم یاسمین غمگین ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی آلن در سال گذشته میلادی فاصله خواهد گرفت و بار اصلی داستان نیز بر دوش کالین فرث و اما استون بازیگران اصلی این اثر سینمایی خواهد بود و البته مانند فیلم نیمه شب در پاریس به نمایش زیبایی‌های کشور فرانسه نیز پرداخته خواهد شد.

آنی‌هال، صحنه‌های داخلی، منهتن، خاطرات استارداست، امتیاز نهایی، آلیس، ویکی کریستینا بارسلونا، گلوله‌های بر فراز برادوی، آفرودیت قدرتمند، شالوده‌شکنی هری،  نیمه شب در پاریس، تقدیم به رم با عشق و یاسمن غمگین از جمله ساخته‌های این کارگردان صاحب نام سینمای جهان است.

جادو در مهتاب قرار است از 25 جولای اکران خود را توسط کمپانی سونی در آمریکا آغاز کند.

 

پوستر فیلم جادو در مهتاب وودی آلن


 تاريخ ارسال: 1393/3/29
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>احمدی+:

:-) مبارکه!

0+0-

شنبه 31 خرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.