پرده سینما

کیمیایی: کاش من هم مانند تقوایی فیلم نمی‌ساختم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسعود کیمیاییشب گذشته مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی در «خانه هنرمندان ایران» برگزار شد. مسعود کیمیایی که به عنوان «دوست دیرین ناصر تقوایی» در این مراسم یکی از سخنرانان بود، گفت: برای اولین بار با خودم دست نوشته آورده‌ام که چیزی از قلم نیافتد اما فکر می‌کنم به خاطر وسعت ناصر تقوایی باز چیزهایی از قلم بیفتد.

به گزارش ایسنا، او درباره تقوایی بیان کرد: ناصر تقوایی یک دوست کامل‌، محرم کامل‌ و یک سختی کشیده کامل است. من همیشه مخالف بودم که چرا ناصر فیلم نمی‌سازد. اگر او فیلم بسازد تنهایی ما را پُر می‌کند و رشادتی به کار ما می‌دهد.

کارگردان قیصر که شامگاه 29 خرداد ماه در خانه هنرمندان ایران در مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی سخن می‌گفت،ادامه داد: ما از دوره‌ای نمی‌آییم که فیلم‌ها را روی موبایل و داخل اتومبیل ببینیم. من نمی‌دانم چطور می‌شود سقوط امپراطوری رم را در موبایل و یا اتومبیل دید! برای ما سینما و حرفی که می‌زنیم جدی است. تقوایی با ادبیات‌، با فیلم کوتاه‌، با سریال‌، با عکاسی و فیلم بلند هر آنچه کرده از شاهکارها بوده است.

مسعود کیمیایی که به نظر می‌رسید همچنان از حواشی تند و تیز مصاحبه چندی قبلش دلخور است،‌ در پایان سخنانش گفت: تقوایی مرد طاقت است و حالا به ما می‌فهماند که عاقلانه رفتار کرده است چون حالا می‌فهمی که با این سنت نمی‌توانی به کسی که در جیبش اسلحه دارد‌، از عدالت حرف بزنی. ای کاش من هم مانند ناصر فیلم نمی‌ساختم.


 تاريخ ارسال: 1393/3/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.