پرده سینما

انتقاد از وضعیت بیمه یک هنرمند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواهر بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم‌کار که مدتی است به بیماری سرطان کبد دچار شده است از وضعیت بیمه این هنرمند انتقاد کرد.

یلدا ریحانی به ایسنا، گفت: قرار است پنج‌شنبه همین هفته برادرم تحت عمل جراحی قرار بگیرد چرا که شیمی‌درمانی او نتیجه مورد نظر پزشک را تأمین نکرده است به همین دلیل قرار است در یک شیوه دیگر درمان شود به این صورت که یک لوله در کبدش قرار بگیرد و داروهای شیمی‌درمانی مستقیما به کبد او منتقل شود.

او با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماری سرطان اضافه کرد: تا به حال تمام هزینه‌های درمان را شخصاً تقبل کرده‌ایم. تمام آزمایش‌ها و مراحل شیمی‌درمانی با هزینه شخصی‌ ما انجام شده است اما قرار بود بیمه طلایی بهرام از طریق خانه تئاتر انجام شود که هنوز این اتفاق نیافتاده است.

ریحانی که برای دریافت کارت بیمه طلایی برادرش به مدت دو ماه پیگیری کرده است، اظهار تأسف کرد: در تمام این مدت مدام فقط وعده و وعید شنیده‌ایم. هر بار می‌گویند هفته دیگر آماده است اما هنوز این اتفاق نیافتاده است و کارشناس بیمه هم می‌گوید، هنوز مدارک او ارائه نشده است، با این وضعیت مراحل درمان بسیار دشوارتر سپری می‌شود.

او گفت: برادر من خیلی صبور است. او تمام سال‌های جوانی‌اش را برای تئاتر و پانتومیم هزینه کرده است. او نجیبانه سکوت می‌کند و چیزی نمی‌گوید اما من مثل او صبور نیستم و متأسفم که بعد از گذشت این همه وقت هنوز حتی کارت بیمه برادرم آماده نشده است.

بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم‌کار متولد سال 57 است که در این سال‌ها همواره در حوزه پانتومیم فعال بوده و نمایش‌های متعددی را اجرا کرده است. او از اسفند سال گذشته دچار بیماری سرطان کبد شده و مراحل درمان را به تنهایی در کنار خواهرش طی می‌کند.

 

توضیحات روابط عمومی "خانه تئاتر" درباره بیمه یک هنرمند

 

مدیر روابط عمومی خانه تئاتر از آماده شدن کارت بیمه طلایی برای بهرام ریحانی خبر داد.

محمد بهرامی در گفت‌و‌گویی با ایسنا، در این باره گفت: کارت‌های بیمه طلایی تقریباً آماده شده است که البته تاکنون برای برخی از هنرمندان آماده شده و برای برخی دیگر آماده نشده است.

او افزود: طی دو-سه روز آینده کارت بیمه طلایی برای آقای بهرام ریحانی آماده خواهد شد و می‌توانیم آن را تحویل خانواده‌شان دهیم و ایشان می‌توانند در مراحل بعدی درمانشان از امکان بیمه طلایی استفاده کنند و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که حال بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم‌کار که طی ماه‌های اخیر با بیماری سرطان روبرو بوده است، بهتر بشود.

 

 


 تاريخ ارسال: 1393/4/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.