پرده سینما

انتشار کتاب زندگینامه بیلی‌ وایلدر در ایران

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

بیلی وایلدرمدیر انتشارات نیلا از آماده‌سازی و ویرایش کتابی درباره زندگی و آثار بیلی وایلدر کارگردان آمریکایی، برای چاپ خبر داد.

ژیلا اسماعیلیان مدیر انتشارات نیلا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: «هیچ‌کس کامل نیست» به‌گونه‌ای کتاب زندگینامه و گفتگو با بیلی وایلدر نویسنده و کارگردان شناخته‌شده سینما است. این کتاب درباه آثاری است که وایلدر ساخته است.

وی افزود: بنا بود کتاب «هیچ‌کس کامل نیست» به نمایشگاه کتاب تهران برسد که به دلیل طولانی شدن کارهای مربوط به کتاب، این اتفاق نیفتاد و نتوانستیم آن را به نمایشگاه برسانیم. این کتاب یک اثر حجیم است که بین 500 تا 600 صفحه را شامل می‌شود و بازگردانی‌اش هم توسط آرش عزیزی انجام شده است.

مدیر نشر نیلا گفت: بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال، «هیچ‌کس کامل نیست» اولین کتابی است که نیلا منتشر می‌کند. این کتاب در حال حاضر مراحل نهایی ویرایش را طی می‌کند و قاعدتاً باید تا چند ماه آینده منتشر و راهی بازار نشر شود.

بیلی وایلدر کارگردان سرشناس هالیوودی متولد سال 1906 و درگذشته در سال 2002 است که 6 بار برنده جایزه اسکار شده و فیلم‌هایی مانند آپارتمان، غرامت مضاعف و سانست بلوار را در کارنامه خود دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/4/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.